اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرری صورت گرفت؛

دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با آیت‌الله ری‌شهری

خبرگزاری فارس: رئیس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و بازدید از کتابخانه و مجموعه‌های فرهنگی حرم مطهر با آیت‌الله محمدی ری‌شهری دیدار کردند.

دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با آیت‌الله ری‌شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در این دیدار آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ضمن ارزشمند خواندن تلاش عوامل سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حوزه اسناد کشور، جمع‌آوری و حفظ منابع و اسناد را برای نسل آینده و اطلاع از تاریخ و فرهنگ گذشته خویش بسیار ارزشمند و مفید برشمرد.
رئیس کتابخانه ملی نیز در این دیدار در ارائه گزارشی به جمع‌آوری بیش از 700 تا 800 میلیون برگ سند در صورت همکاری مراکز اسنادی اشاره کرد و گفت: شاخص‌بندی و نگهداری اسناد دولتی از مباحث مهمی است که در دستگاه های دولتی باید پیگیری شود.
اسحق صلاحی با تاکید بر اهمیت جمع‌آوری و حفظ اسناد دستگاه‌ها و نهادهای دولتی کشور گفت: احساس مسئولیت جدی در برگرداندن منابع عظیم نسخ خطی و اسناد در خارج از کشور و یا حداقل تهیه تصویر از این منابع از سوی مراجع ذیربط وجود ندارد و همین موضوع حجم وسیعی از کار را به دوش همکاران سازمان انداخته است.
وی به همراه تعدادی از مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی از کتابخانه مرکزی، موزه، آسمان‌نما و خانه علم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) بازدید کردند.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی تلاش‌های صورت گرفته در حوزه کتابخانه و اقدامات فرهنگی در آستان مقدس را ارزشمند برشمرد و گفت: کتابخانه و سازمان اسناد آماده ارائه خدمات و انجام تعاملات در جهت اهداف تبیین شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول