اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حسن‌پور در نطق میان دستور:

مردم اجازه ندهند برخی افراد به بهانه انتخابات خدمات نظام را زیر سؤال ببرند

خبرگزاری فارس: نماینده مرم سیرجان ‌مسئولان را به پرهیز از سخنان تفرقه‌افکن توصیه کرد و گفت: از مردم می‌خواهم اجازه ندهند افرادی به بهانه حضور در انتخابات خدمات نظام و انقلاب را زیر سؤال ببرند.

مردم اجازه ندهند برخی افراد به بهانه انتخابات خدمات نظام را زیر سؤال ببرند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: 13 آبان ماه سالروز تبعید امام خمینی (ره) روز دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی و همچنین روز مبارزه ملی با استکبار است که این روز را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه سخنانش گفت: دین اسلام دین کلمه توحید و دین توحید کلمه است و در سیره نبوی وحدت از مهمترین امور است.

نماینده مردم سیرجان افزود: گسترش اسلام با وحدت صورت گرفت و هر جا وحدت وجود داشت، منجر به فتح شد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: انقلاب اسلامی با دعوت امام راحل (ره) و وحدت شیعه و سنی و حوزه و دانشگاه و وحدت بین همه اقشار اتفاق افتاد و رمز پیروزی بزرگ ملت ایران هم در 8 سال دفاع مقدس وحدت بود و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع تاکید کردند.

وی گفت: قطعا در این شرایط بیداری اسلامی و در هنگام دسیسه‌های پلید استکبار و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از همیشه نیاز به وحدت داریم، بر این اساس ضرورت دارد از هر سخن و موضعی که به وحدت خدشه وارد می‌کند، بپرهیزیم.

حسن‌پور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به ضرورت رفع مشکل بیکاری و پاسخگویی مسئولین به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: ما مسئولان باید به مسئله پاسخگویی توجه کافی و لازم را داشته باشیم.

این نماینده مجلس در ادامه به بیان مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و گفت: از مردم می‌خواهم اجازه ندهند افرادی به بهانه حضور در انتخابات خدمات نظام و انقلاب را زیر سؤال برده و به وحدت و یکپارچگی ملت خدشه وارد سازند.

نماینده سیرجان افزود: همانطور که همه مردم می‌دانند، در طول سال‌های گذشته خصوصا در ایامی که مجلس شورای اسلامی بودم، همواره سعی کرده‌ام با تمام توان در جهت ارتقای زندگی مردم از هیچ کوششی دریغ نورزم.

حسن‌پور ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت خواست که تلاش بیشتری از سوی مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت صورت بگیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول