اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه گذشته رخ داد؛

کلاله بیشترین میزان تولد نوزاد در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌ احوال استان گلستان گفت: شهرستان کلاله بیشترین میزان تولد نوزاد ثبت شده در ماه گذشته را در سطح این استان داشته است.

کلاله بیشترین میزان تولد نوزاد در گلستان
سیف‌الله ابوترابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در مهرماه گذشته 5 هزار و 265 نوزاد در استان گلستان متولد شده‎اند.
وی افزود: شهرستان کلاله با یک هزار و 606 نوزاد و علی‎آبادکتول با یک هزار و 24 نوزاد بیشترین ولادت را در سطح استان داشته‎اند.
این مسئول تصریح کرد: در این مدت 474 گلستانی دارفانی را وداع گفتند که گنبدکاووس و کلاله به ترتیب 67 نفر و 67 نفر بیشترین فوتی را در بین شهرهای استان داشتند.
مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: همچنین در مهر ماه گذشته 2 هزار و 180 زوج جوان گلستانی زندگی مشترک خود را جشن گرفتند که در این مدت زندگی 264 گلستانی نیز به طلاق انجامید.
ابوترابی خاطرنشان کرد: آق‎قلا با یک 407 واقعه ازدواج و علی‎آبادکتول 58 مورد طلاق در رده اول استان قرار دارد.
وی ادامه داد: ادارات ثبت احوال در شهرهای استان در مهر ماه گذشته 5 هزار و 916 شناسنامه جمهوری اسلامی شامل 427 مورد المثنی، 10 مورد طرح تعویض شناسنامه‌های نمونه قدیم، 3 هزار و 209 مورد شناسنامه نوزاد و 2 هزار و 270 مورد شناسنامه مجدد صادر کردند.
مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با اشاره به تعداد تغییر نام و نام‌خانوادگی در طی مهر ماه در سطح استان عنوان کرد: در این مدت 79 گلستانی نام خود و 203 نفر نیز نام خانوادگی خود را تغییر دادند.
ابوترابی تعداد درخواست‌های کارت شناسایی ملی اخذ شده را 3 هزار و 978 مورد در طی مهر ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: از این تعداد 2 هزار و 180 مورد در جمعیت شهری و یک هزار و 798 مورد در جمعیت روستایی بوده است.
وی بیشترین درخواست در جمعیت شهری را مربوط به گرگان با 851 مورد ذکر کرد و متذکر شد: بیشترین درخواست در جمعیت روستایی نیز مربوط به گنبدکاووس با 368 مورد بوده است.
مدیرکل ثبت ‌احوال استان گلستان اذعان داشت: در این مدت یک هزار و 202 گلستانی شناسنامه خود را عکس‌دار کردند.
استان گلستان با 29؛2 صدم درصد جمعیت کشور، بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول