اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

بازگشت گروگان 13 ساله ارومیه‌ای به آغوش خانواده

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از آزادی پسر بچه 13 ساله‌ای که یک ماه قبل توسط چند سوداگر مرگ از یکی از استان های غربی کشور ربوده شده بود، در مناطق مرزی سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

بازگشت گروگان 13 ساله ارومیه‌ای به آغوش خانواده
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حمید فهیمی‌راد اظهار کرد:‌ در پی به گروگان رفتن پسر بچه 13 ساله‌ای به نام "پدرام ـ ع " که ماه گذشته توسط افرادی شرور از یکی از استان‌های غربی کشور ربوده شده و برابر اطلاعات واصله به این استان انتقال یافته بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود‌: با توجه به درخواست گروگانگیران مبنی بر پرداخت 260 میلیون تومان وجه از خانواده گروگان در قبال آزادی وی موضوع با حساسیت ویژه‌ای پیگیری و در نهایت ماموران موفق شدند،‌ یکی از اعضای اصلی باند آدم ربائی به نام " نبی ـ ق " که دارای سابقه شرارت وقاچاق بوده را در نواحی مرزی استان شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.
فهیمی‌راد تصریح کرد‌: در ادامه این عملیات و با همکاری‌های مرکز اطلاعات شرق گروگان ربوده شده از دست آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه اینگونه اقدامات گروگان‌گیران بعضا ریشه در مواد مخدر و قاچاق آن دارد، گفت‌: امروزه مواد مخدر به عنوان یک مشکل اجتماعی، پدیده‌ای است استعماری که علاوه بر ایجاد زمینه‌های ناسالم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی ‌و فرهنگی زمینه‌های شخصی روانی و تربیتی را در پی دارد‌.
‌فهیمی‌راد بیان کرد: امروزه وسعت این مشکل در جهان چنان گسترده شده که می‌توان گفت، ضعف شخصیت، ناهنجاری‌های روحی، عدم تعادل و بی‌ثباتی اوضاع اقتصادی و بالاخره زندگی پر دغدغه ناشی از ضعف تمدن و فقدان روابط انسانی مناسب حاصل از آن به تدریج فرد را بدون نگرش به عواقب سوء آن، در مقابل مشکلات و گرفتاری‌هایی قرار می‌دهد که در طی آن خود را عاجز و ناتوان یافته و در نتیجه سعی می‌کند با فرار از واقعیت‌ها دانسته یا ندانسته خود را در رویارویی با مشکلات در چتر این معظل بزرگ اجتماعی در امان داشته و پناه می‌دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول