اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری خوزستان:

مردم سلاح‌های شکاری را تحویل دهند

خبرگزاری فارس: معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای قانون جدید مبارزه با قاچاق سلاح خبر داد و گفت: دارندگان سلاح شکاری باید سلاح خود را تحویل دهند.

مردم سلاح‌های شکاری را تحویل دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، سیروس محمدی‌زاده با اشاره به مسئله قاچاق سلاح در استان خوزستان، اظهار داشت: قانون جدید استفاده از سلاح از ابتدای آبان ماه لازم‌الاجرا شده است که طی این قانون، به دارندگان اسلحه غیر مجاز اعم از جنگی، شکاری و سرد، به مدت شش ماه مهلت داده می‌شود تا سلاح خود را به مراجع نظامی، انتظامی و امنیتی تحویل دهند.
وی گفت: دارندگان سلاح شکاری، در صورتی که سلاح خود را تحویل دهند پس از گذشت سه ماه مجوز اسلحه به آنها داده می‌شود.
محمدی‌زاده مرزی بودن استان، فرهنگ عشایری مردم خوزستان و علاقه‌مندی آنان به نگهداری سلاح را موجب رواج قاچاق اسلحه در استان دانست و تاکید کرد: دارندگان سلاح در صورت تحویل اسلحه خود در این مدت، از مجازات حمل، نگهداری، توزیع و خرید و فروش معاف می‌شوند.
وی تصریح کرد: همچنین برای دارندگان سلاح شکاری نیز پس از تحویل اسلحه خود، طی مدت سه ماه مجوز نگهداری اسلحه شکاری صادر می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول