اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

تعزیر 661 میلیونی عرضه‌کنندگان سیگار قاچاق در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 661 میلیونی عرضه‌کنندگان سیگار قاچاق در مازندران خبر داد.

تعزیر 661 میلیونی عرضه‌کنندگان سیگار قاچاق در مازندران
مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در چارچوب سیاست‌های دولت و  ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزو برای حمایت از تولیدات داخلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مراجع ذی‌صلاح تعزیرات حکومتی با شدت و حدت بیشتری پیگیری می‌شود.
این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: شعب تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های عرضه‌کنندگان کالای قاچاق را دارا است و با توجه به اینکه فلسفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری است اینگونه پرونده‌ها در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز که از رئیس شعبه مجرب استفاده می‌شود مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مبارزه با عرضه‌کنندگان کالای قاچاق (سیگار و تنباکو) در سطح استان گشت مشترک به‌طور مستمر با حضور نماینده این اداره و دخانیات و اداره صنعت، معدن و تجارت صورت می‌پذیرد و متخلفان با تنظیم گزارش به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
عباسی درباره عملکرد شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 780 فقره پرونده قاچاق دخانیات (سیگار و تنباکو) به شعب تعزیرات حکومتی وارد شد که از این تعداد 736 فقره آن مختومه و متخلفان این بخش به مبلغ 661 میلیون و 732 هزار ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین اذعان داشت: این اداره کل به عنوان  یکی از دستگاه‌های  برتر استان در مبارزه با قاچاق کالا انتخاب و در جلسه کمسیون قاچاق استان از سوی استاندار با اهدای لوحی مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول