اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:

نخستین خط تولید کنسرو خرما دنیا در تبریز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه نخستین خط تولید کنسرو خرما دنیا در تبریز راه‌اندازی می‌شود، گفت: این پروژه با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی داخلی انجام می‌شود.

نخستین خط تولید کنسرو خرما دنیا در تبریز راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه بررسی نتایج همایش سوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های امضا شده در زمینه جهادکشاورزی به تشریح این پروژه‌ها پرداخت.
وی گفت: جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی حضوری جدی در امر جذب سرمایه‌گذاری داشت. 
 
اجرایی شدن 6 تفاهمنامه از 31 تفاهمنامه جذب سرمایه‌گذاری 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از اجرایی شدن شش تفاهمنامه از 31 تفاهمنامه امضا شده در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: 10 تفاهمنامه نیز در مرحله پیگیری قرار دارد.
وی اضافه کرد: صنایع بسته‌بندی محصولات سبزی و صیفی در صوفیان با اعتبار 4500میلیون ریال، صنایع تبدیلی گوشت با مشارکت طرف ترکیه‌ای و احداث کشتارگاه صنعتی در کلیبر از جمله این پروژه‌ها است.
محمدیان اظهار داشت: طرح احیای اراضی ملی ارس با پمپاژ آب ارس در جلفا و کلیبر و زهکشی دشت تبریز در 18 هزار هکتار از دیگر تفاهمنامه‌های امضا شده است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح فرآوری خرما در تبریز از جمله تفاهمنامه‌های بزرگی است که در صورت نهایی شدن امکان فرآوری تمام خرمای مصرفی کشور را در تبریز فراهم خواهد کرد.
 وی ادامه داد: نخستین خط تولید کنسرو خرما دنیا در تبریز راه‌اندازی می‌شود که با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی داخلی این پروژه انجام می‌شود.
محمدیان از اجرای طرح بسته‌بندی پای مرغ در بستان‌آباد خبر داد و گفت: فروش پای مرغ با اقبال خوبی در برخی کشورهای شمال شرق آسیا مواجه شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول