اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نشست پایانی همایش ایران 1404

همایش 1404 با نشست "سیاستگذاری در حوزه آموزش و پرورش" به پایان رسید

خبرگزاری فارس: نشست ارائه مقالات علمی تخصصی در حوزه "سیاستگذاری در حوزه آموزش و پرورش" در پایان همایش ایران 1404 برگزار شد.

همایش 1404 با نشست "سیاستگذاری در حوزه آموزش و پرورش" به پایان رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در پایان همایش دو روزه ملی آموزش در ایران 1404" نشست ارائه مقالات علمی تخصصی در حوزه "سیاستگذاری در حوزه آموزش و پرورش" در پایان همایش ایران 1404 برگزار شد.

در این نشست پایانی مقالاتی تحت عنوان "تأمین مالی و ارتقای عملکرد صحیح آموزش و پرورش"، "تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر اخلاق و عملکرد تحصیلی دانش آموزان راهنمایی"، "مطالعه راهبردی آموزش بین‌المللی محیط زیست در مدارس"، "ضرورت دگرگونی در بنیادهای جهت گیری نظام آموزشی در ایران به سوی یک آموزش و پرورش معنوی و اخلاقی"، "مدلسازی شاخص‌های کیفی برای نظام تربیت معلم ایران"، "بررسی تطبیقی برنامه‌های ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در ایران و ژاپن"، "بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای برون سپاری آموزش و ارائه راهکارهای علمی جهت بهبود" ارائه شد.

همایش دو روزه ملی آموزش ایران 1404 از دو روز قبل در سالن همایش‌های رازی تهران با حضور اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور و صاحبنظران و همچنین مسئولان مرتبط با حوزه آموزش برگزار شد.

هدف از این همایش تبیین چشم‌انداز موضوع آموزش در حوزه آموزش عالی، آموزش و پرورش، آموزش همگانی، کارآفرینی و اشتغال در افق چشم‌انداز 1404 بوده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول