اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ایجاد آرشیو الکترونیک اسناد سوء استفاده احتمالی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: ایجاد آرشیو الکترونیک برای اسناد سازمان ثبت و احوال سبب پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در مقاطع مختلف می‌شود.

ایجاد آرشیو الکترونیک اسناد سوء استفاده احتمالی را کاهش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اصفهان بیان اینکه برای تحلیل صحیح نیازمند آمار دقیق هستیم، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات سازمان ثبت احوال می‌توان ارزیابی علمی عادلانه‌ای را از مسایل مختلف داشت و می‌توان در امر سازندگی و پیشرفت کشور گام برداشت.
وی افزود: سازمان ثبت احوال در سال‌های اخیر متحول شده و علاوه بر ثبت ولادت و فوت دارای کارکردهای مختلفی است.
استاندار اصفهان افزود: ایجاد گنجینه‌های اسناد از سوی سازمان ثبت و احوال امری مطلوب است چراکه این اسناد بخشی از هویت و تاریخ ما است که باید حفظ و نگهداری شود.
وی تصریح کرد: ایجاد آرشیو الکترونیک برای اسناد سبب می شود که از سوء استفاده‌های احتمالی در مقاطع مختلف جلوگیری شود.
ذاکر اصفهانی با اشاره به صدور شناسنامه مکانیزه در اداره‌های اصفهان گفت: این اقدام سازمان ثبت احوال بسیار ارزشمند است و تقاضا داریم این امر با سرعت از سوی این سازمان دنبال شود.
وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان یک استان مهاجرپذیر است، تصریح کرد: از آن جائی که به شدت آمار جمعیت استان روبه تزاید است لذا مدیریت استان برای برنامه‌ریزی و پیشبرد اهداف خود نیازمند آمار میزان جمعیت استان و تعداد مهاجرت از سوی سازمان ثبت و احوال است.
استاندار اصفهان با اشاره به آمار طلاق استان اصفهان ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات این سازمان می‌توان عوامل افزایش و کاهش طلاق در این استان را بررسی کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول