اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان؛

خیابان‌های سنندج بازسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: خیابان‌های سه منطقه از شهرداری سنندج با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در حال تخریب و بازسازی است.

خیابان‌های سنندج بازسازی می‌شوند
رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه در سال جاری در سه منطقه سطح شهر سنندج عملیات تخریب و بازسای خیابان‌ها و معابر در دست اجراست، اظهار داشت: برای تخریب و بازسازی آسفالت منطقه یک شهرستان سنندج یک‌میلیارد و 851 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با 92 درصد پیشرفت فیزیکی تقریبا رو به اتمام است.
رشیدی اعتبارات منطقه دو را یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد و گفت:عملیات اجرایی این منطقه با پیشرفت 70 درصدی مواجه است.
به گفته وی یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان دیگر نیز برای تخریب و آسفالت منطقه سه شهرستان سنندج در نظر گرفته شده است که با پیشرفت 85 درصدی در حال اجرای کامل است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج گفت: با توجه به رضایتمندی مردم و تمدید دوره سوم شورا دو سال باقیمانده از این دوره فرصتی را برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان فراهم کرد که در بحث عمرانی اولویت را به ورودی‌های سطح شهر داده‌ایم، چرا که ورودی‌ها از اهمیت بسیاری در زیباسازی شهر و ماندگاری آن در اذهان مسافران دارد.
رشیدی با بیان اینکه از محل مصوبات سفر رهبری 480 میلیون تومان اعتبار برای جدول‌گذاری و آسفالت شهرک 5 آذر در نظر گرفته شده، احداث بلوار گریان‌شان، ادامه بلوار کردستان، کمربندی جاده ساحلی و کمربندی دکتر حسینی را از دیگر طرح‌های در حال اجرای شهرستان سنندج عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول