اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم عطش پنهان در بخش مسابقه فیلم رشد شرکت می‌کند

خبرگراری فارس: نویسنده و کارگردان فیلم عطش پنهان گفت: این فیلم با موضوع فرهنگ‌سازی مصرف شیر برای دانش‌آموزان در بخش مسابقه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شرکت می‌کند.

فیلم عطش پنهان در بخش مسابقه فیلم رشد شرکت می‌کند
محمود الیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه فیلم عطش پنهان به موضوع فرهنگ سازی مصرف شیر به‌ویژه برای دانش آموزان پرداخته است، اظهار کرد: این فیلم علاوه بر راهیابی به بخش مسابقه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، مقام نخست جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری را کسب کرده است.
وی با بیان اینکه عوامل تهیه و تولید این فیلم فارغ‌التحصیلان آموزشگاه سیمای مهان هستند، تصریح کرد: البته گروه سلامت و پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در تولید این فیلم مشارکت داشته است و از این رو که این فیلم برای دانش‌آموزان مفید بوده است مقرر شد تا در تمام مدارس استان قم به نمایش درآید.
نویسنده و کارگردان فیلم عطش پنهان گفت: در این فیلم زهرا فشکی، مریم سادات حسینی و شمسی گائینی به ایفای نقش می‌پردازند و محسن فرهادی و مریم ابراهیم گل گویندگان این کار هستند.
وی با بیان اینکه حسن عنایتی و سید‌یحیی علوی تصویربردار و محسن موسوی‌نژادیان انیمیشن‌ساز این فیلم بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این فیلم با توجه به محتوا و نوع ساختاری که دارد می‌تواند یکی از کاندیداهای دریافت جایزه در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد باشد.
الیاسی با بیان اینکه همواره یکی از دغدغه‌های والدین مصرف شیر توسط دانش آموزان بوده است، اظهار کرد: ما سعی کردیم تا با تولید این اثر هنری بتوانیم مصرف شیر توسط دانش آموزان را نهادینه سازیم.
خاطرنشان می‌شود چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از روز گذشته در تهران آغاز به کار کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول