اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

تابلوهای سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج گفت: تابلوهای مطب پزشکان، سردفتران، وکلا و مشاوران حقوقی سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شود.

تابلوهای سطح شهر سنندج ساماندهی می‌شود
مهدی حسام‌شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای زیباسازی شهر در نخستین اقدام اداره زیباسازی شهرداری در بخش تابلوهای سطح شهر، تابلوی مطب پزشکان، سردفتران، وکلا و مشاوران حقوقی در سال جاری بر اساس اولویت و زمانبندی مشخصی ساماندهی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه، ساماندهی تابلوهای مطب پزشکان، سردفتران، وکلا و مشاوران حقوقی سطح شهر از نظر زیبایی و ایمن‌سازی اولویت‌های شهرداری سنندج در این حوزه است، افزود: در مراحل بعدی تابلوهای دیگر اصناف با برگزاری جلسات مشترک و همفکری با مدیران اصناف و اتحادیه‌های مربوطه ساماندهی خواهد شد.
شهردار سنندج ساماندهی تابلوهای سطح شهر را از نظر زیبایی و ایمن‌سازی امری ضروری خواند و گفت: انجام این طرح در تحقق آرامش روانی و شادابی شهر بسیار  تاثیرگذار است.
حسام‌شریعتی اظهار داشت: وضعیت موجود شهر از لحاظ شلوغی بصری شدید ناهماهنگی در اندازه، رنگ و فونت نوشتاری تابلوهای نصب شده در خیابان‌ها تاثیر زیادی در بر هم زدن زیبایی شهر داشته که ساماندهی آن نیازمند همکاری و تعامل مسئولان مربوطه و فعلان این حوزه با شهرداری سنندج است.
به گفته وی محتوا و اندازه تابلوهای مطب‌ها و ساختمان‌های پزشکان، دفاتر قضایی، خدماتی از سوی دستگاه‌های مربوطه و بر اساس آئین‌نامه‌های داخلی آنها تعیین می‌شود اما ساماندهی جامع تابلوهای سطح شهر از لحاظ زیبایی‌شناسی و ایمنی باید مورد تائید و دارای مجوز شهرداری باشد. 
سازمان نظام پزشکی استان کردستان، درمانگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نمایندگان جامعه سردفتران و وکلا همکاری خود را در راستای اجرای این طرح اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول