اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش استانداری بوشهر به انتشار یک خبر؛

خبرهای منتشر شده برخی رسانه‌ها غیر واقعی است

خبرگزاری فارس: چندی پیش برخی رسانه‌های بوشهر از قول استاندار این استان نقل قولی را مطرح کردند که روابط عمومی این دستگاه با رد این اخبار، انتشار برخی خبرها را در تعدادی رسانه‌ها غیر واقعی دانست.

خبرهای منتشر شده برخی رسانه‌ها غیر واقعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری بوشهر، این اداره در مورد اظهارات استاندار مبنی بر حضور یا حاضر نشدن برخی مدیران در نماز جمعه که از سوی برخی رسانه‌ها به صورت غیر واقعی منتشر شده بود جوابیه‌ای صادر کرده است.
در جوابیه روابط عمومی استانداری بوشهر آمده است: در حالی که برخی رسانه‌های بوشهر از قول استاندار عنوان داشته‌اند مدیری که سه هفته متوالی در نماز جمعه شرکت نکند منافق است، اما روابط عمومی استانداری با رد این مطلب مطرح شده با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) که می‌فرماید:"هر کس سه جلسه بدون علت نماز جمعه را ترک کند در ردیف منافقین نوشته می‌شود"، آورده است: اظهارات استاندار بوشهر در مورد تمام افراد بوده نه مدیران و منظور ایشان عدم حضور در نماز جمعه بدون علت بوده که برخی رسانه‌ها این موضوع را در خبرهای خود منتشر نکرده‌اند.
لازم به ذکر است استاندار بوشهر در نشست شورای اداری از حضور نیافتن برخی مدیران و غیبت طولانی آنان در نماز جمعه انتقاد کرده بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول