اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

شهرهای جدید نیازمند اجرای طرح‌های پیوست فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شهرهای جدید نیازمند اجرای طرح‌های پیوست فرهنگی هستند و کار در این شهرها تمام نشده است.

شهرهای جدید نیازمند اجرای طرح‌های پیوست فرهنگی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی ظهر امروز در جمع مسئولان اجتماعی و ائمه جمعه شمال‌غرب کشور خواستار توجه به مبانی فرهنگ اسلامی و دینی تاکید کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر و ایجاد شهرهای جدید گفت: در این شهرها از جمله شهر جدید سهند پیوست‌های فرهنگی مورد تاکید است و احداث مسکن مهر پایان کار نیست.
بیگی یادآور شد: در حال حاضر شهرهای زیادی همانند شهر جدید سهند در کشور در حال پدید آمدن است که برنامه‌ریزی فرهنگی و مذهبی برای این شهرها نیز باید مورد توجه باشد.
بیگی در ادامه با اشاره به ضرورت الگوگیری از چهره‌های فرهنگی انقلاب بیان کرد: باید در شناساندن چهره‌ها و نیز آموزش عمومی فرهنگی تلاش بیشتری صورت گیرد و انتقاد از این مسائل لطمات زیادی دارد.
 استاندار آذربایجان‌شرقی بر استفاده از فرصت آموزش و پرورش و دانشگاه در زمینه آموزش حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: مهارت‌های زندگی و آموزش آن به صورت یک خلاء در زندگی جوانان امروز مشاهده می‌شود و در این میان نقش دستگاه‌های مختلف مشخص نیست.
وی، بر اهتمام شورای اجتماعی در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شرایط خاصی را در کشور شاهد هستیم و در این میان طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها ضرورت زندگی اجتماعی جدیدی را بر پایه اصول اقتصادی اسلامی ایجاد کرده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول