اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش تخلفات مردم؛

پرداخت نکردن کرایه اتوبوس‌ها نیازمند برخورد قانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: پرداخت نکردن کرایه اتوبوس‌ها توسط مردم به برخورد قانونی و انتظامی نیاز دارد و دولت باید قانونی را برای کاهش مشکلات موجود در این زمینه تصویب کند.

پرداخت نکردن کرایه اتوبوس‌ها نیازمند برخورد قانونی است
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در حال حاضر برخی از مردم در زمان استفاده از اتوبوس‌های شهری کرایه خود را پرداخت نمی‌کنند و این پدیده در تمام شهر‌های ایران وجود دارد.
وی به ضرورت توجه مردم به این موضوع اشاره کرد و افزود: عدم پرداخت کرایه اتوبوس‌ها توسط مسافران هزینه‌های این ناوگان را افزایش می‌دهد و شهروندان باید با پرداخت کرایه خود در راستای کاهش مشکلات و هزینه‌های اتوبوس‌رانی اصفهان با مسئولان همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه عدم پرداخت کرایه اتوبوس‌ها در تمام دنیا مشاهده می‌شود، تصریح کرد: در بسیاری از کشور‌های دنیا قانونی در این زمینه تصویب شده است و با افرادی که کرایه خود را پرداخت نمی‌کنند، برخورد قضایی و انتظامی می‌شود.
وی به ضرورت تصویب موارد قانونی در این زمینه در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر در ایران قانونی برای برخورد با این افراد وجود ندارد و فرهنگ پرداخت کرایه باید میان مردم نهادینه شود.
روحانی با اشاره به نظارت‌های این ناوگان در راستای استفاده شهروندان از کارت بلیت تاکید کرد: در حال حاضر بازرسان اتوبوس‌رانی در سطح شهر فعالیت می‌کنند و با فعالیت این افراد میزان تخلفات شهروندان در این زمینه به میزان بسیاری کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: دیون اتوبوس‌رانی اصفهان به دلیل عدم هم‌خوانی درآمد‌ها و هزینه‌های این ناوگان افزایش یافته است و برطرف شدن این موضوع به مشارکت و همکاری دولت، مردم و شهرداری نیاز دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول