اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو مازندران:

مازندران قهرمان تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو مازندران از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جوانان و بزرگسالان مردان کشور که روز گذشته به پایان رسید، خبر داد.

مازندران قهرمان تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور شد
فیض الله نفجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در شانزدهمین دوره مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان کشور که به میزبانی آذربایجان شرقی در شهرستان میانه برگزار شد با درخشش تکواندوکاران مازندرانی همراه بود.
وی بیان داشت: در این رقابت‌ها که تکواندوکاران سراسر کشور حضور داشتند تیم مازندران با سه مدال طلا و یک مدال برنز با اقتدار قهرمان شد.
نفجم گفت: در نتایج تیمی مازندران با 54 امتیاز قهرمان شد و پس از مازندران تیم تهران با یک مدال طلا و چهار مدال برنز با 39 امتیاز و کرمانشاه با یک مدال طلا و یک مدال نقره با 35 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی درباره مدال‌آوران مازندرانی در این مسابقات افزود: در این دوره از رقابت‌ها میلاد کهنسال در وزن منفی 54 کیلوگرم، روح الله ابراهیمی در وزن منفی 68 کیلوگرم و سعید قلی‌نژاد در وزن مثبت 87  کیلوگرم با شکست همه حریفان خود  به سه مدال طلا دست یافتند. 
رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: در فینال این مسابقات میلاد کهنسال از مازندران پدرام حسن‌پور از قزوین را شکست داد و روح الله ابراهیمی از مازندران نیز فرشاد فروغی‌کیا تکواندوکار آذربایجان شرقی را برد و سعید قلی‌نژاد از مازندارن نیز در فینال موفق شد قاسم جلیلی از آذربایجان شرقی را شکست دهد و به عنوان سه تکواندوکار مازندارنی مدال طلا  این مسابقات را به دست آوردند.
وی همچنین از کسب مدال برنز احمد محمدی دیگر تکواندوکار مازندرانی در این مسابقات خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات از سوی کمیته مسابقات بهترین تکواندوکار، بهترین مربی و داور از مازندران انتخاب شدند.
نفجم افزود: روح الله ابراهیمی تکواندوکار خوش آتیه مازندرانی از سوی کمیته برگزار مسابقات به عنوان بهترین و فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب شد.
وی همچنین از انتخاب حسین‌علی حاجی‌پور به عنوان بهترین مربی خبر داد و تصریح کرد: هدایت تیم تکواندو مازندران در این مسابقات بر عهده یوسفعلی حاجی‌پور یکی از مربیان سازنده و باتجربه استان بود.در این رقابت‌ها منصور حدادی یکی از داوران خوب مازندران نیز به عنوان بهترین قضاوت کننده و داور مسابقات انتخاب شد. 
رئیس هیئت تکواندو مازندران در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات که زیر نظر کادر فنی و مربیان فدراسیون برگزار شد نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت می‌شوند.
 انتهای پیام/خ20 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول