اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

فعالیت 44 دفتر کاریابی غیردولتی در استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از فعالیت 44 دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در استان خبر داد.

فعالیت 44 دفتر کاریابی غیردولتی در استان آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح  اظهار داشت: 15 دفتر مشاوره شغلی و کاریابی در تبریز فعالیت می‌کنند که بر اساس وظایف و ماموریت محوله این دفاتر در زمینه مشاوره و راهنمایی شغلی و معرفی به کار افراد جویای کار و راهنمایی کارفرمایان و تامین نیروی انسانی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی فعالیت می‌کنند.
وی از حضور دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی در غرفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد و تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه دفاتر کاریابی ضمن ثبت نام و مشاوره شغلی رایگان، افراد جویای کار را به فرصت‌های شغلی موجود معرفی خواهند کرد.
فاتح در بخش دیگری با اشاره به خدمات صورت گرفته توسط دفاتر مشاوره شغلی افزود: شناسایی فرصت‌های شغلی، ثبت نام افراد جویای کار، راهنمایی و هدایت شغلی، معرفی کارجویان به فرصت‌های شغلی و معرفی کارفرمایان برای برخورداری از معافیت بیمه‌ای سهم کارفرما از خدماتی است که توسط دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌ها ارائه می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: به برکت تلاش‌هایی که در طول خدمت دولت نهم و دهم صورت گرفته است تعداد مراکز مشاوره شغلی و کاریابی از 10 کاریابی به 44 مرکز افزایش یافته است که این تعداد در مقایسه با فعالیت‌های قبلی 3.5 برابر افزایش یافته است.
وی ابراز امیدواری کرد، خدمات این دفاتر بتواند ضمن پاسخگویی به نیاز بازار کار در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان خدمات ارزشمندی را به جامعه صنعتی و خدماتی استان ارائه کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول