اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواپیما به مقصد اهواز در فرودگاه اصفهان نشست؛

ایران‌ایر داد مسافران کیش را در آورد‌

خبرگزاری فارس: در حالی که قرار بود پرواز 917 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تور از جزیره کیش به اهواز بنشیند سر از اصفهان در آورد.

ایران‌ایر داد مسافران کیش را در آورد‌
به گزارش خبرنگار فارس در جزیره کیش، پرواز روز گذشته شرکت هواپیمایی ایران ایر تور راس ساعت 10:15 دقیقه از جزیره کیش عازم اهواز شد و در حالی که بر فراز آسمان اهواز رسیده بود به دلیل آنچه از سوی خلبان هواپیما گرد و غبار غلیظ عنوان شد به سمت اصفهان تغییر مسیر داد.
این اتفاق در حالی روی داد که همین هواپیما از فرودگاه اهواز وارد کیش شده بود و مسافرین این پرواز مات و مبهوت به دنبال شنیدن پاسخی قانع‌کننده بودند و جالب اینکه سرمیهماندار در پاسخ به این سؤال برخی مسافران که چرا بر اساس مقررات به مبدا برنمی‌گردیم، گفت: سوخت کافی در هواپیما موجود نیست.
بنا بر این گزارش از ساعت 12:30 تمام مسافران در فرودگاه اصفهان مستقر شدند تا تکلیف پرواز مشخص شود و این معطلی تا ساعت 16 ادامه داشت چرا که هیچ مسئولی از شرکت ایران ایر تور در محل حضور نداشت تا پاسخگو باشد.
پس از اعتراض‌های فراوان مسافران مدیر ترمینال در واکنش به آنها پیشنهاد داد تا یک دستگاه اتوبوس مسافرین پرواز 917 را به اهواز برساند که البته این مطلب خشم بیشتر این افراد را برانگیخت و باعث شد تا مسئول فرودگاه چاره‌ای دیگر بیندیشد.
از آنجایی که بر اساس قانون تمام شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که در صورت بروز چنین اتفاقاتی به مسافرین خود سرویس ارائه داده و تا زمان تعیین تکلیف ملزم به تامین هتل و غذا برای اسکان و پذیرایی هستند متاسفانه اما این موضوع هیچگاه مشاهده نشد و این شرکت هواپیمایی تنها به دادن یک آب میوه و کیک به هر نفر مسافر آواره در فرودگاه بسنده کرد.
پس از مدتی این بار اعلام شد که مسافرین این پرواز راس ساعت 17 از طریق پرواز هوایی به آبادان خواهند رفت و در حالی که مسافران سوار هواپیما شدند این بار اعلام شد به دلیل نقص فنی هواپیما این پرواز معلق خواهد ماند.
سرانجام ساعت 21:30 و پس از آنکه همه مسافران به مدت 4:30 در هواپیما مبحوس شده بودند این پرواز به درخواست مسافران که با اعتراض و فریادهای شدیدی توام شده بودب جای آبادان به سمت اهواز رهسپار و در ساعت 22:50 در فرودگاه اهواز نشست.
به گزارش خبرنگار فارس که خود در این پرواز حضور داشت رونوشت طومار امضا شده مسافران خشمگین این پرواز به بازرسی هواپیمایی کل کشور نزد این خبرگزاری موجود است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول