اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

حضور مردم زنجان در مراسم ترحیم آیت‌الله عمید زنجانی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم استان زنجان در مراسم ترحیم آیت‌الله عمید زنجانی این فقید بزرگوار شرکت می‌کنند.

حضور مردم زنجان در مراسم ترحیم آیت‌الله عمید زنجانی
سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آیت‌الله عمید زنجانی از چهره‌های بسیار شاخص، فرهنگی و علمی کشور و جهان است که در جهان شناخته شده بود و افراد زیادی را تربیت و به جامعه تحویل داده است.
وی افزود: کتاب‌های مختلفی از این عالم گرانقدر در کشور به چاپ رسیده است که در دانشگاه‌های مختلف کشور و جهان مورد استفاده همگان قرار گرفته و در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: آیت‌الله عمید زنجانی معلمی دلسوز و افتخار استان زنجان است که از وجود ایشان در دانشگاه و حوزه به نحو مطلوبی استفاده می‌شد.
وی با اشاره به تالیفات چاپ شده از آیت‌الله عمید زنجانی، بیان داشت: این تالیفات هدیه‌ای گرانبها برای کشور است که باید گرامی داشته شود.
حسینی تقدیر از چهره‌های مهمی از جمله عمید زنجانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید از شخصیت و جایگاه علمی این شخصیت برجسته کشور تقدیر شود.
وی یادآور شد: ضروری است مسئولان فرهنگی و علمی دیدگاه‌های و کتاب‌های وی را مورد استفاده قرار داده و از خدمات ایشان تجلیل شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان اینکه هنوز محل دفن ایشان مشخص نشده است، یادآور شد: مردم استان زنجان در مراسم ترحیم این فقید بزرگوار شرکت می‌کنند.
وی قدردانی از زحمات وی را از وظیفه مسئولان عنوان کرد و گفت: باید سپاسگزار این خدمات شایسته بود.
آیت‌الله عباسعلی عمید زنجانی استاد حوزه و دانشگاه و رئیس سابق دانشگاه تهران بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
آیت‌الله عباسعلی عمید زنجانی در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۱۶ در شهرستان زنجان، متولد شد.
عضویت در گروه آموزشی حقوق خصوصی و اسلامی و تدریس حوزه و دانشگاه و دو دوره نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق مرحوم آیت‌الله عمید زنجانی است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول