اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه سال‌نمای خدمت؛

نمایش «هانی و زنگ انشاء» به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی آبفای قم گفت: نمایش «هانی و زنگ انشا» با هدف ارائه آموزش‌های لازم در خصوص اهمیت آب و استفاده صحیح از این مایه بی بدیل در نمایشگاه سال‌نمای خدمت به روی صحنه رفت.

نمایش «هانی و زنگ انشاء» به روی صحنه رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد کربلایی با بیان این مطلب ابراز داشت: استفاده از زبان هنر در فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی بسیار مهم و موثر است.
وی افزود: با توجه به این موضوع و اهمیت نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، نمایش کودکانه «هانی و زنگ انشاء» را با هدف آموزش به دانش آموزان مدارس ابتدایی آماده کردیم.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در این نمایش با زبان هنر موضوعاتی از قبیل محدودیت منابع آب شیرین در دنیا، هزینه بر بودن و زمان‌بر بودن مراحل تصفیه آب، محدودیت منابع آبی، معرفی راهکار‌های بهینه مصرف، آب مجازی و... به مخاطبان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اجرای نمایش هانی و زنگ انشاء در نمایشگاه سال‌نمای خدمت گفت: با توجه به حضور پرشور خانواده‌ها با فرزندان خود در این نمایشگاه بر آن شدیم در مدت زمان برگزاری نمایشگاه سال‌نمای خدمت این نمایش را به روی صحنه ببریم.
کربلایی ابراز داشت: با توجه به شیوه اجرای نمایش و مطالب ارائه شده در آن طی روزهای گذشته، این نمایش مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: با توجه به محدویتی که استان در خصوص تامین آب با آن مواجه است امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های فرهنگی زمینه نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی و استفاده صحیح از آب را در بین خانواده‌ها فراهم آوریم.
پایان خبر/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول