اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت؛

زحمتکشان ورزش ورامین تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین امروز از زحمتکشان ورزش ورامین در مقابل دیدگان خانواده‌ها تجلیل کرد.

زحمتکشان ورزش ورامین تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در یک روز بارانی ضمن تجلیل از پرسنل زحمتکش خود، رقابت‌هایی را تدارک دید تا خانواده‌ها با سپری کردن یک روز با نشاط، پاییز را جشن بگیرند.
صبح امروز سالن فجر ورامین میزبان علاقمندان به ورزش بود و مسابقاتی همچون دارت و شطرنج پایه‌ریزی شد.
انجام حرکات نمایشی از سوی ورزشکاران هیئت ژیمناستیک گرمای این رقابت‌ها را دوچندان کرد، سپس طناب‌زنی سرعتی از سوی اردستانی که توانست در زمان یک دقیقه 240 طناب زده و این حدنصاب بیشتر از رکوردهای گینس است، شور و هیجان مضاعفی به حاضران بخشید.
این گزارش حاکی است، یک اروپایی در حال حاضر با 210 ضربه طناب در یک دقیقه رکوردار این رشته ورزشی است که نام وی در کتاب گینس به ثبت رسیده است و امیدواریم با حضور نمایندگان سازمان صداو سیما، هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان، هرچه زودتر این رکورد به ثبت برسد تا نام این قهرمان ورامینی هرچه زودتر برای نخستین بار در جهان طنین انداز شود.
بانوان نخستین گروه از ورزشکارانی بودند که رقابت‌های شطرنج را به پایان رساندند که در این رشته زهرا گلی اول شد، اعظم حاتمی به عنوان دوم دست یافت و مقام سوم را فرناز شاهسون به دست آورد.
در قسمت مردان نیز سیدمهدی سجادیان با غلبه بر تمام حریفان مقام نخست را به خود اختصاص داد، ابوالفضل جعفری منش روی سکوی دوم قرار گرفت و رضا عبداللهی سوم شد.
در مسابقات پرتاب دارت خانوادگی که با استقبال خوبی نیز همراه بود، تیم سیدمهدی میرحیدری و آمنه شیرازی توانستند اول شوند، علی تاجیک به همراه حامده باجمالو رستمی به عنوان دوم دست یافتند و نبی عرب به همراه محبوبه تهرانی مقام سوم را کسب کردند.
محمد امین جنیدی با سیاوش شهیدی در رقابت‌های آزاد پرتاب دارت توانستند با کسب بیشترین امتیاز مقام اول را بدست آورند، تیم صفرعلی کربلائی و جعفر احمدی دوم شدند و مقام سوم به غلامعلی رضایی و بهزاد برزگر رسید.
در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها، از زحمات تلاشگران اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با حضور سید حسین نقوی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا و مصطفی زاهدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، با اهدای جوایز ارزنده و لوح تقدیر که به شکلی زیبا و با حک کردن عکس پرسنل روی چوب انجام شده بود، قدردانی شد.
گفتنی است بیش از 40 نفر از پرسنل که به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کرده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول