اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

داود احمدی‌نژاد:

جایگاه رفیع ایران در جهان فقط با تبعیت از ولایت استمرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: داود احمدی‌نژاد گفت: امروز ملت ایران در دنیا درخشیده است و در جایگاه رفیع عزت در منطقه قرار دارد و استمرار حضور در این جایگاه فقط با تبعیت از ولایت امکان‌پذیر است.

جایگاه رفیع ایران در جهان فقط با تبعیت از ولایت استمرار می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس، داود احمدی‌نژاد در گردهمایی سیاسی کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، طی سخنانی تأکید کرد: دشمن در صدد است باورهای دینی جوانان ما را سست و نقش ولایت را در اذهان آنان کم‌رنگ جلوه دهد‏، لذا یکی از مأموریت‌های بزرگ امروز ما این است که نقش ولایت در مسیر انقلاب را برای جوانان تشریح و تبیین کرده و با تمام وجود از حریم ولایت دفاع کنیم.

وی ادامه داد: موفقیت‌های کسب‌شده در سه دهه اخیر همه از تدابیر ولایت و برکت ولایت‌پذیری ملت ایران است و ما باید قدر این ولایت‌پذیری را بدانیم و آن را به خوبی برای نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

احمدی‌نژاد افزود: امروز ملت ایران در دنیا درخشیده است و در جایگاه رفیع عزت در منطقه قرار دارد و استمرار حضور در این جایگاه فقط با تبعیت از ولایت امکان‌پذیر است. امروز ملت ایران به الگویی برای مردم دنیا تبدیل شده است و ما باید با ولایت‌پذیری خود، این را با تمام وجود حفظ کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروز همه باید با تمام وجود از منیت خودمان در برابر ولایت بگذریم تا رستگاری در دنیا و آخرت را داشته باشیم و به همه آرمان‌های مد نظر امام راحل(ره) دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول