اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌و‌بلوچستان:

ترویج فرهنگ مطالعه مفید در شهرستان‌ها اولویت کاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه مفید در شهرستان‌ها از اولویت‌های کاری در سال‌ جاری است.

ترویج فرهنگ مطالعه مفید در شهرستان‌ها اولویت کاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اسفندیار زید آبادی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته کتاب اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب در هر کتابخانه، آزین‌بندی و پذیرایی از مراجعان و برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان برنامه‌های پیشنهاد شده از سوی مرکز است که باید برای اجرایی شدن آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.
حامد زارعی، کارشناس فرهنگی اداره کل نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت شرکت کتابداران و مراجعان در مسابقات آنلاین، از مسئولان کتابخانه‌ها خواست تا زمینه‌های مناسب برای شرکت همکاران و اعضا کتابخانه‌ها را در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای فراهم آورند. 
مسئول روابط عمومی این اداره کل نیز با اشاره به تقسیم‌بندی صورت گرفته در برنامه ارسالی هفته کتاب گفت: در این بخشنامه برنامه‌ها به صورت کتابخانه‌ای، شهرستان‌، استان و کشوری تقسیم‌بندی شده است‌.
علیرضا سپاهی بیان کرد: در بخش کتابخانه‌ای تقدیر از کتابخوان برتر هر کتابخانه و  تقدیر از خانواده‌های کتابخوان در اولویت‌های هر کتابخانه است.
‌وی ادامه داد: در بخش شهرستان نیز در صورت تامین بودجه لازم به نفرات برتر تندیس کتاب اهدا می‌شود. 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در بازدید از از کتابخانه‌های عمومی شهید بهشتی و تفتان خاش، خاتم‌الانبیا، لایت و فجر ایرانشهر و شهید رجایی راسک نیز عنوان کرد: کارشناسان اداری پس از بررسی کتابخانه‌های خاش، ایرانشهر و راسک و گفت‌وگو با کتابداران راهنمایی‌هایی را در راستای  ارائه خدمات بهتر کتابداران یادآوری وراهنمایی‌های لازم را ارائه دادند.
زید آبادی ادامه داد: بررسی بخشی از مشکلات موجود نیز در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر مورد بررسی قرار گرفت و در  این جلسه ضمن معرفی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به مسئولان، از آنان خواسته شد تا زمینه مناسب برای شرکت همکاران خود را در این جلسه فراهم کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول