اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

قیصر امین‌پور اصیل‌سرا و ارزشی بود

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قیصر امین‌پور شاعری اصیل‌سرا و ارزشی بود که یاد و خاطره وی همیشه زنده است.

قیصر امین‌پور اصیل‌سرا و ارزشی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی شامگاه شنبه در چهارمین سالگرد درگذشت قیصر امین‌پور که در محل آرامگاه وی برگزار شد، اظهار داشت: قیصر امین‌پور از شعرای اصیل سرا و ارزشی بود و خط اعتقاد همیشه در شعرهای او دیده می‌شود.
وی افزود: قیصر امین‌پور چنان جایگاهی داشت که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای در گذشتش پیام صادر می‌کند و این نشان از بزرگی و توانایش در عرصه شعر و به ویژه انقلاب است.
میر تاج‌الدینی با اشاره به برخی از شعرهای قیصر امین‌پور خاطر نشان کرد: قیصر هم ردیف شعرایی مانند رهی‌معیری و سید حسین حسینی است و به این دلیل باید همیشه وی را به عنوانی الگویی توانا و زنده برای شعرای معاصر معرفی کرد.
وی شعرا را از افراد فرهنگی و تاثیرگذار کشور معرفی کرد و گفت: باید این افراد حمایت شوند و در این باره باید اقداماتی عملی انجام داد.
میرتاج الدینی با اشاره به اعتبارات فرهنگی در کشور تاکید کرد: در سال‌جاری بیش از یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار فرهنگی به کشور اختصاص یافته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رویکرد دولت در شرایط کنونی فرهنگی است از این رو، فصل اعتبارات فرهنگی بدون کاهش بار دیگر در سال90 در ردیف بودجه قرار گرفت.
وی پس از اتمام سخنرانی خود بر آرامگاه قیصر امین‌پور حضور یافت و با قرائت فاتحه برای شادی روح وی دعا کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول