اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

ورزش بهترین ابزار مقابله با هجمه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمی گفت: ورزش بهترین و شایسته‌ترین ابزار برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی استکبار است که این کشور را شبانه‌روز بمباران تبلیغاتی می‌کند.

ورزش بهترین ابزار مقابله با هجمه‌های فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در گرمی اظهار داشت: ورزش به تنهایی می‌تواند یک تنه سلامت جامعه را تضمین کند به شرط آن که هدف از این اقدام و حرکت سلامت و تقویت روح و جسم و شادابی درونی باشد.
وی با بیان این‌که در دین اسلام ورزش کردن آن هم به شکل عمومی و اجتماعی توصیه شده است، افزود: ورزش در حقیقت روح لطیف انسان را از خستگی‌های روزمره و برخی فرسودگی‌های گذر روزگار به عالی‌ترین شکل صیقل می‌دهد و سبب می‌شود که انسان در فضاهای اجتماعی و عمومی با شادابی و نشاط حاضر شود.
این مسئول با ابراز خرسندی از درخشش ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های ورزشی برای بالا بردن روحیه دیگر ورزشکاران تصریح کرد: تکریم و تجلیل ورزشکاران موفق امری ضروری است و باید همه ساله در چند مرحله از این نام‌آوران تجلیل شده و حتی زمینه استقبال از بازگشت آبرومندانه آنها از رقابت‌های کشوری و حتی جهانی فراهم شود.
صفری با بیان این‌که در کنار ورزش قهرمانی در سال‌های اخیر توسعه ورزش همگانی جز اولویت‌ها قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: ورزش زمانی می‌تواند مؤثر و مفید باشد که تنها با هدف قهرمانی و کسب عناوین و مدال انجام نشود بلکه بالاتر از آن با هدف ایجاد روحیه نشاط، تندرستی و همبستگی در جامعه به صورت متوالی انجام شود.
وی با قدردانی از همت برخی از هیئت‌های ورزشی شهرستان به ویژه ورزش همگانی اضافه کرد: در سال‌های اخیر با توسعه ورزش همگانی به ویژه پیاده‌روی با خانواده شاهد استقبال خانواده‌ها از امر ورزش، تندرستی و سلامتی بودیم.
به گزارش فارس، امام جمعه گرمی با یادآوری این‌که فضای ورزشی باید فضای اخلاقی و دور از هرگونه بی‌حرمتی‌ها باشد با گلایه از برخی از رسانه‌ها و مطبوعات در نشان دادن زیر سئوال رفتن حرمت‌ها و ارزش‌ها در ورزش این اقدامات را مذموم دانست.
به گزارش فارس،‌ در این مراسم سرپرست اداره ورزش و جوانان گرمی نیز از فعالیت سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان خبر داد.
رضا ایران‌نژاد با یادآوری این‌که هم اکنون در این شهرستان 39 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند به کسب مدال‌ها و عناوین کشوری و جهانی از سوی ورزشکاران توانمند شهرستان گرمی اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول