اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

توسعه اردبیل در افق 50 ساله دیده شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نگرش صحیح و عاقلانه به توسعه استان اردبیل در افق 50 ساله در تمام حوزه‌ها یک نیاز جدی و اساسی است.

توسعه اردبیل در افق 50 ساله دیده شود
سید حسین صابری امروز در حاشیه جلسه بررسی زیرساخت‌های مخابراتی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در توسعه طرح فیبر نوری به ویژه در مناطقی چون گمرک، فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی نیاز به پیش‌بینی توسعه چندین ساله آینده داریم چرا که اگر ما در اجرای تمام پروژه‌ها، برنامه‌ریزی و طراحی‌های 50 سال آینده را پیش‌بینی کنیم هرگز به مشکل برخورد نمی‌کنیم.
صابری انجام برخی از پروژه‌های عام‌المنفعه توسط موسسه خاتم‌الانبیا در کنار اجرای پروژه اصلی را یادآور شد و بیان داشت: ‌این گونه خدمات‌رسانی به روستاییان در مناطق محروم جزو ذات کار نیروهای ارزشی موسسه خاتم‌الانبیا است که سعی دارند در کنار اجرای پروژه رفع محرومیت‌زدایی را در اولویت قرار دهند.
این مسئول اضافه کرد: ساخت مسجد، خانه بهداشت، غسالخانه یا برخی دیگر از نیازمندی روستاییان هیچ ارتباطی با اجرای این پروژه ندارد و ما نیز در این زمینه مطالبه خاص نداریم اما اگر کاری نیز انجام شود اجر و پاداش آن با خداست.
استاندار اردبیل ضرورت اولویت‌بندی را در اجرای این پروژه و اعلام آن به فرمانداری‌ها دانست و افزود: با اولویت‌بندی و زمان‌بندی مشخص اجرای پروژه نه تنها تداخلی را با سایر خدمات شاهد نخواهیم بود بلکه موسسه می‌تواند از فضاهای بلا‌استفاده پلیس راه، هلال‌احمر و راهدارخانه‌ها به عنوان ساختمان تجهیز کارگاه استفاده کند.
وی گفت: این موسسه هر زمان و در هر نقطه‌ای به معارض حقیقی و یا حقوقی برخورد کرد باید گزارش آن را به فرمانداران، بخشداران و دهیاران از طریق مکاتبه اعلام کند.
صابری ادامه داد: ما نیز فرمانداران و دیگر مسئولان را موظف کردیم که در کمتر از 24 ساعت خود یا نماینده‌شان در محل حاضر شده و در قالب تفاهم‌نامه مشکل را برطرف کنند.
استاندار اردبیل ضرورت برقراری امنیت از سوی نیروی انتظامی در اجرای این پروژه را یادآور شد و گفت: حضور فرمانداران در اجرای پروژه در جایی که به معارض برخورد شود مهم، ضروری و کارساز است و ما کوچک‌ترین قصور را در این زمینه نمی‌پذیریم.
این مسئول در پایان ابراز داشت: در اجرای این پروژه نباید توسعه کوتاه‌مدت را مدنظر قرار دهیم بلکه با افق 50 ساله می‌توان اجرای این پروژه را با تفاهم و تعامل بین دستگاهی با سرعت و کیفیت عملیاتی کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول