اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه ملی‌پوش اصفهانی تیم کانوپولو:

ارتباطی با هیئت قایقرانی استان اصفهان نداریم

خبرگزاری فارس: بازیکن اصفهانی تیم ملی کانوپلو بانوان گفت: در شرایطی که امکان تمرین در اصفهان وجود ندارد حتی خبر دعوت شدن به تیم ملی را نیز از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شویم و تقریبا هیچ ارتباطی با هیئت قایقرانی استان نداریم.

ارتباطی با هیئت قایقرانی استان اصفهان نداریم
بهنوش رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این چند ساله که فعالیت قایقرانی انجام داده‌ و به سطح تیم ملی نیز رسیده‌ام، هیچ گاه تعاملی بین ما و هیئت قایقرانی استان وجود نداشته است.
وی ادامه داد: معمولا خبر دعوت به اردوی تیم ملی را از طریق رسانه‌ها یا مربیان تیم ملی می‌شنویم و هیچ گاه پیش نیامده از هیئت در این باره اطلاع رسانی کند.
بازیکن اصفهانی تیم ملی کانوپلو بانوان با بیان اینکه چهار دوره با تیم ملی قهرمان آسیا شده است، افزود: وقتی ورزشکاران  مقام می‌آورند، هیئت‌ها به انواع مختلف از این افتخار آفرینی تجلیل می‌کنند اما ما هر بار بعد از مقام گرفتن خودمان به تنهایی به اصفهان باز می‌گردیم و خبری از استقبال یا تجلیل نیست.
وی ادامه داد: تیم ملی کانوپلو یک ماه قبل به مقام قهرمانی آسیا رسید اما به تازگی بنر تبریک در ورودی اداره کل تربیت بدنی استان نصب شده است.
رحمانی با اشاره به اینکه در اصفهان شرایط تمرینی وجود ندارد، تصریح کرد: از وقتی که رودخانه زاینده‌رود خشکیده، امکان تمرین وجود ندارد و تنها زمانی که در اردوی تیم ملی هستیم، می‌توانیم در حد استاندارد تمرین کنیم.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول