اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان:

سیستان‌و‌بلوچستان رتبه نخست تعداد خانوارهای ثبت‌نام شده نفت سفید را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: سیستان‌و‌بلوچستان رتبه نخست را در رتبه‌بندی استان‌ها در زمینه تعداد خانوار ثبت‌نام شده برای دریافت نفت سفید به خود اختصاص داده است.

سیستان‌و‌بلوچستان رتبه نخست تعداد خانوارهای ثبت‌نام شده نفت سفید را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت زاهدان، مرتضی عابدینی اظهار کرد: بر اساس آمارها این استان دارای بیش از 538 هزار خانوار ثبت‌نام شده نفت سفید است.
وی افزود: به سبب وسعت زیاد این خطه از ایران اسلامی، خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توسط دو منطقه زاهدان و چابهار عرضه می‌شود.
عابدینی ادامه داد: منطقه زاهدان با پوشش دادن شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، زاهدان، خاش، زابلی، سراوان، سیب‌و سوران بیش از 430 هزار خانوار را از این تعداد زیر پوشش خدمات خود قرار داده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بیان کرد: این حجم خانوار ثبت‌نام شده برای دریافت نفت سفید به سبب وابستگی 100 درصدی استان به سوخت مایع است.
وی عنوان کرد: حجم خدمات ارایه شده در مقایسه با منطقه قزوین با 2 هزار و 166 خانوار ثبت نام شده نفت سفید نفر به خوبی قابل مشهود است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در این زمینه رتبه منطقه از لحاظ مجموع تعداد مصرف‌کننده عمده و مجاری عرضه در کشور با دارا بودن هزار و 413 مصرف‌کننده عمده و 569 مجاری عرضه رتبه 19 را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی گفت: در این بخش منطقه اصفهان با 6 هزار و 590 مصرف‌کننده عمده و 839 مجاری عرضه در رتبه نخست کشور قرار دارد.
عابدینی ادامه داد: در زمینه رتبه‌بندی مناطق از لحاظ تعداد نفت‌کش‌های فعال نیز منطقه نفتی زاهدان با دارا بودن 701 نفتکش به ترتیب 278 آزاد و 423 واگذاری در رده هشتم و از بعد واگذاری رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: این در حالی است که توزیع فرآورده‌های نفتی در این منطقه به برکت نگاه عدالت‌محورانه دولت به 6 میلیون و 200 هزارلیتر در روز رسید.
عابدینی عنوان کرد: در ابتدای سال 84، روزانه بیش از 4 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی توزیع می‌شد که با توسعه زیر ساخت‌ها این امکان جهش چشمگیری یافت.
وی افزود: همچنین در این مدت عرصه گاز مایع از 224 تن در روز به 270 تن  افزایش یافت که روز به روز رضایت شهروندی را در بر داشت.
عابدینی بیان کرد: افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت نفت است که در این راستا طی شش سال گذشته 27 باب جایگاه و فروشندگی فرآورده‌های نفتی به تعداد موجود افزوده شد.
وی گفت: برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم  با ورود گاز به سیستان و بلوچستان  اعطای مجوز احداث 14 جایگاه دو منظوره بنزین و سی.ان.جی و 21 فروشندگی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در پیش برد سیاست‌های خدمت‌رسانی شرکت عنوان کرد: شرکت در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی کشور ، سهم بخش خصوصی را در واگذاری امور از 55 درصد در ابتدای سال 84 به 85 درصد تا کنون افزایش داده که نقش بسزایی را در توسعه خدمات داشته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول