اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ارومیه اعلام کرد:

تحویل سهمیه یک‌سال نفت خانوارها در آذربایجان غربی یکجا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای ارومیه گفت: سهمیه یک‌سال نفت خانوار در آذربایجان غربی یکجا ارائه می‌شود.

تحویل سهمیه یک‌سال نفت خانوارها در آذربایجان غربی یکجا
علی‌اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال نیز مشابه سال‌های گذشته سهمیه سوخت از طریق رسانه‌های گروهی اعلام شده و انتظار می‌رود خانواده‌ها به موقع برای دریافت و ذخیره سازی سوخت یک‌سال خود اقدام کنند تا در حداقل و حداکثر مصرف خود دچار مشکل نشوند.
وی با اشاره به میزان ارائه سوخت به خانوارها، افزود: آمارهای به دست آماده از ارائه میزان سوخت خانوار نشان دهنده این است که مردم نیز برای تهیه سوخت خود به خوبی با ما همکاری داشته‌اند و امید است خانواده‌هایی که بنا به هر دلیلی تاکنون موفق به خرید سوخت خود نشده‌اند در فرصت باقیمانده اقدام و با مراجعه به فروشنده‌های سوخت سهمیه خود را یک‌جا تحویل گیرند. 
این مسئول با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد هستیم که سهمیه سوخت هر خانوار در یک بار مراجعه به درب منزل آن خانوار انجام می‌گیرد، تصریح کرد: سهمیه یک‌سال خانوارها از یک‌هزار و 800 لیتر  تا 3 هزار لیتر، بر حسب نوع و تعداد خانواده‌ها مشخص می‌شود و در اصل خانواده‌های یک و دو نفره یک‌هزار و 800 لیتر و برای بیش از آن 200 لیتر برای هر نفر افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به آمار خانواری که از کالا برگ نفت استفاده می‌کنند، بیان کرد: آخرین آماری که از حوزه عملکرد منطقه ارومیه وجود دارد می‌بینیم که حدود 158 هزار خانوار هنوز از کالابرگ نفت استفاده می‌کنند و در کل 40 درصد از خانواده‌ها در سال موفق به دریافت سوخت در زمان تعیین شده می‌شوند و بقیه نیز برحسب میزان ذخیره سازی سوخت خود اقدام می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه در ارائه سوخت به مردم با مشکلی مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: در این شرکت در سال 90 هیچ‌گونه مشکل فرآورده نفتی نخواهیم داشت و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا در تامین سوخت مورد نیاز مردم مشکلی به وجود نیاید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول