اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش 7 ساعته عملیات انتظامی در چالوس؛

18 نفر از اعضای شبکه بزرگ گلدکوئیست دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تامین شهرستان چالوس گفت: با انجام هفت ساعت عملیات انتظامی و امنیتی ماموران انتظامی چالوس 18 نفر از اعضای اصلی یکی از شبکه‌های گلدکوئیست به دام قانون گرفتار شد.

18 نفر از اعضای شبکه بزرگ گلدکوئیست دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، شامگاه پنجشنبه نشستی خبری در این زمینه با حضور فرماندار، دادستان، جانشین اطلاعات، فرمانده انتظامی و فرمانده سپاه ناحیه چالوس برگزار شد، نخستین سرنخ این ماجرا به غیبت یک فرد به مدت چند ماه که تنها با فاصله زمانی زیاد با یک تماس تلفنی خانواده را از وضعیت سلامت خود آگاه می‌کرد باز می‌گردد که این فرد چند شب گذشته با تماس به خواهرش خواهان دیدار با وی به صورت تنها شده بود که متعاقب در جریان گرفتن خانواده که محل قرار در شهرستان چالوس بود، این موضوع توسط فردی آگاه به فرماندار چالوس اطلاع داده می‌شود. 
سید قدیر رضایی فرماندار چالوس افزود: با تماسی که با من گرفته شد و نحوه بیان این مطلب که این موضوع به شکلی پیچیده مطرح شد و وضعیت مبهمی داشت به سرعت شورای تامین شهرستان تشکیل شد و همه اقدامات انتظامی، امنیتی و قضایی لازم صورت گرفت. 
وی ابراز داشت: برادر این دختر نحوه ورود، شماره و رنگ ماشین و همه جزئیات را از خواهر خود خواسته بود که این مسئله موجب شد حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع پیدا کنیم که مسئله‌ای تشکیلاتی را مواجه بودیم. 
رضایی ادامه داد: در پی تشکیل جلسه همه مجاری ورودی و خروجی شهرستان و مکان‌های مختلف توسط ماموران انتظامی و اطلاعاتی به شیوه‌ای نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت و ماموران در قالب پوشش مسافر توانستند این فرد را دستگیر کنند. 
وی تصریح کرد: با بازجویی‌های اولیه از این فرد مشخص شد که همراهان وی در شهرستان نوشهر در منزلی اجاره‌ای حضور دارند و با توجه به اینکه در حوزه شهرستان نبود، توسط دادستان چالوس همه مجاری قانونی و نیابت قضایی صورت گرفت و ماموران انتظامی چالوس موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه 18 نفر از اعضای اصلی یکی از شبکه‌های گلدکوئیست کشور را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل دهند. 
فرمانده انتظامی چالوس نیز در ادامه گفت: در مراحل اولیه بازجویی و با تکنیک‌های پلیسی مشخص شد این 18 نفر از اعضای اصلی یک شبکه بزرگ گلدکوئیست در کشور بودند که با حضور در شهرستان مجاور قصد ادامه فعالیت داشته که فعالیت‌هایی را نیز آغاز کرده بودند. 
علی فقیه یادآور شد: مسئول اصلی این گروه که (ح - ش) نام دارد گروهی را از سراسر کشور به دور خود جمع کرده بود تا فعالیت‌های جدیدی را در منطقه شروع کند. 
وی ادامه داد: کشف پیش‌دستانه ماموران از اطلاعات و انتظامی چالوس منجر به پیشگیری از جرم بزرگی در منطقه شد. 
دادستان چالوس نیز با اشاره به تلاش و پیگیری سریع ماموران انتظامی و اطلاعات و عملیات شهرستان چالوس در این مورد اذعان داشت: با اعترافات اولیه سوژه اصلی و مشخص شدن حضور آن گروه در شهرستان نوشهر، از سوی دستگاه قضایی چالوس هماهنگی لازم انجام و نیابت قضایی صادر شد و ماموران توانستند این گروه را به صورت غافلگیرانه‌ای دستگیر کنند. 
با توجه به اینکه محل اصلی فعالیت این گروه در شهرستان مجاور بود پرونده بعد از طی مراحل ابتدایی به دادستانی نوشهر برای پیگیری و نحوه انجام فعالیت ارجاع داده شد. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول