اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مجری انحصاری پروژه پارکومتر هوشمند در ایران خبر داد:

نصب پارکومتر هوشمند در خیابان‌های قم

خبرگزاری فارس: کارشناس مجری انحصاری پروژه پارکومتر هوشمند در ایران از نصب پارکومتر هوشمند در همه خیابان‌های شهر قم خبر داد.

نصب پارکومتر هوشمند در خیابان‌های قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، فاطمه دانش با اشاره به نصب پارکومتر هوشمند در معابر استان قم برای نخستین بار اظهار داشت: اکنون 30 دستگاه پارکومتر هوشمند در خیابان صفائیه و 67 دستگاه پارکومتر هوشمند در بلوار امین نصب شده است.
وی خاطرنشان کرد: پارکومتر هوشمند در آینده‌ای نزدیک در خیابان‌های شهید بهشتی، امام و 30 متری کیوانفر نصب می‌شود.
کارشناس مجری انحصاری پروژه پارکومتر هوشمند در ایران عنوان کرد: در این پروژه جایگاه‌های پارک ماشین مشخص شده و برای هر هشت ماشین یک دستگاه معین شده و به ازای هر 10 دستگاه یک پارک‌نما برای راهنمایی کاربر نصب شده است.
وی با اشاره به مزایای استفاده از پارکومتر هوشمند گفت: پارکومتر هوشمند در ایجاد درآمد بیشتر و مطمئن‌تر برای خدمات مطلوب‌تر مفید بوده و به ارتقای سطح فرهنگ عمومی کمک می‌کند.
دانش خاطرنشان کرد: این دستگاه از سهولت استفاده از فناوری برای شهروندان، حذف خطای سهوی و عمدی شهروندان و اشتغالزایی فراوان در مسیر تولید، نصب، راه‌اندازی، نگهداری و خدمات موثر بوده و به افزایش زیبایی مبلمان شهری کمک می‌کند.
وی یادآور شد: این پروژه با همکاری شهرداری، شورای شهر و سازمان حمل و نقل ترافیک انجام شده و برای هر 100 دستگاه به 180 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول