اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضا صورت گرفت؛

برگزاری نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات یزد

خبرگزاری فارس: نخستین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس استان یزد با حضور اعضا برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، نخستین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان با حضور اعضای این کمیته در دفتر روابط عمومی استانداری یزد برگزار شد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان یزد در این نشست اظهار داشت: در طول 32 سال گذشته و در مدت عمر انقلاب اسلامی ایران رخدادهایی به وقوع پیوسته که هر کدام می‌توانست نظام را با تهدید جدی روبرو کند اما در سایه الطاف خداوند متعال و رهبری الهی و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت، سیر پر عزت خود را می‌پیماید.
سید عبدالمجید قائم محمدی با اشاره به حضور به موقع و حداکثری مردم در عرصه‌های گوناگون و مناسبت‌های ملی و مذهبی خاطرنشان کرد: عالی‌ترین پشتوانه نظام مردم ولایت‌مدار هستند که با حضور به موقع خود در صحنه علاقه خود به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عزیز را نشان داده‌اند.
وی با بیان اینکه انتخابات سال 88 با حضور حداکثری مردم به نمونه‌ای بی‌نظیر در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: حضور بی‌نظیر مردم ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مورد بی‌مهری افرادی فریب‌خورده قرار گرفت.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر صداقت و دقت در تبلیغات انتخاباتی افزود: تبلیغات انتخابات و معرفی کاندیداها باید به گونه‌ای باشد تا مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.
رئیس روابط عمومی استانداری یزد بر رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.
وی با اشاره به کارکردهای انتخابات در جامعه تصریح کرد: مشارکت مردم در حاکمیت، اعطای مشروعیت و رسمیت بخشیدن به نظام، نهادینه کردن ساختارها و نهادهای اساسی نظام و گردش نخبگان از اثرات مثبت انتخابات در جامعه است.
قائم‌محمدی در ادامه با تاکید بر اهمیت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی در دنیا و تحولات اساسی خاورمیانه همچنین برگزاری نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 اهمیت خاصی به این انتخابات داده که امیدواریم مردم با حضور به موقع و هوشمندانه خود دشمنان نظام را ناامید کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات به معنای مشارکت در حاکمیت و گردش نخبگان است، افزود: برگزاری انتخابات سبب می‌شود تا در هر دوره، افرادی نخبه و جدید وارد مجلس شوند.
وی از اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی خواست تا برنامه‌های پیشنهادی خود را به کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ارسال کنند.
رصد فضای رسانه‌ای استان در موضوع انتخابات، فعال‌سازی شهرستان‌ها در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ثبت و ضبط وقایع و اتفاقات انتخابات و ... از جمله وظایف پیشنهادی به کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول