اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

ساماندهی ورودی‌های تبریز در دستور کار شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: اجرای طرح مناسب‌سازی و ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

ساماندهی ورودی‌های تبریز در دستور کار شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع معاونان شهرداری و شهرداران مناطق تابعه اظهار داشت: اجرای طرح مناسب‌سازی و ساماندهی ورودی‌های شهر تبریز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و از شهرداری‌های مناطق پنج، شش و هفت تبریز که ورودی‌های سه‌گانه شهر در محدوده مدیریتی این مناطق قرار دارند خواست نسبت به تسریع مراحل اجرایی طرح‌های ساماندهی اقدام جدی کنند.
وی افزود: طرح‌های ساماندهی در ورودی‌های سه‌گانه شهر از 20 کیلومتری این ورودی‌ها به مرحله اجرا در خواهند آمد و شهرداری‌های مناطق متولی موظف به اجرای جدی و سریع این طرح‌ها با هدف زیباسازی و بهسازی شده‌اند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصلی‌ترین محورهای طرح‌های مناسب‌سازی ورودی‌های تبریز افزود: ایجاد دروازه‌های قرآن، نصب‌المان‌های تاریخی و فرهنگی، روشنایی و نورپردازی‌های زیبا و منحصر‌به‌فرد، ایجاد، اصلاح و یا توسعه فضای سبز این ورودی‌ها، لکه‌گیری و آسفالت اساسی ورودی‌ها همچنین نصب تندیس‌ مفاخر و بزرگان تاریخی و فرهنگی شهر از جمله برنامه‌های ابلاغی به مناطق برای اجرا در طرح مناسب‌سازی ورودی‌های شهر تبریز است.
نوین در عین حال از ورودی‌های شهر به‌عنوان هویت فرهنگی و نشانه‌ای از فرهنگ ساکنان و مدیران آن شهر یاد و خاطرنشان کرد: هر قدر ورودی‌های شهر مدرن، تمیز، آباد و مناسب باشند نشان دهنده فرهنگ عمومی شهروندان و مدیران آن شهر است و باید طرح‌های مناسب‌سازی و بهسازی ورودی‌های شهر تبریز از سوی مناطق با جدیت اجرا شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول