اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر سازمان زندان‌ها:

توسعه فرهنگ قرآنی در زندان زاهدان مشهود است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر سازمان زندان‌ها گفت: توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در زندان مرکزی زاهدان امری بسیار باز و مشهود است.

توسعه فرهنگ قرآنی در زندان زاهدان مشهود است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌و بلوچستان، علی شمس در بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی و قرآن‌آموزی در بین مددجویان زندان مرکزی زاهدان امری بارز و مشهود بوده  و آثار مثبت آن باقی و ماندگار است.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مثبت فرهنگی و قرآنی در زندان مرکزی زاهدان افزود: وضعیت کلی زندان مرکزی زاهدان نسبت به بازدید قبلی که از این زندان داشتم شکل بهتری یافته است.
شمس افزود: فعالیت‌های فرهنگی به ویژه فعالیت‌های قرآنی بسیار توسعه و گسترش یافته و شاخص و بارز بوده که و آثار مثبت آن در  تمامی بخش‌ها و اندرزگاه‌های زندان مشهود  است.
وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی نیز در امر توسعه و گسترش حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان در حال اجراست و فعالیت‌های مذکور بدون تعامل با مسئولان اجرایی و قضایی استان تقریبا مشکل است که این امر حکایت از تعامل خوب مسئولان زندان‌های استان و زندان مرکزی زاهدان با مسئولان قضایی و اجرایی استان دارد.
سعید رحمتی رئیس اداره زندان مرکزی زاهدان نیز اظهار داشت: در راستای منویات و رهنمودهای ریاست سازمان زندان‌های کشور مبنی بر توسعه و گسترش آموزش‌های قرآنی و حرفه‌آموزی در زندان‌ها و برنامه عملیاتی ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر، با حمایت و پشتیبانی مدیریت زندان‌های استان فعالیت‌های قرآنی مانند راه‌اندازی واحد دارالقرآن و توسعه دوره‌های آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این اداره پیگیری و در حال اجرا  است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول