اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیات تجسس و نجات دریایی استان بوشهر:

اجساد 2 سرنشین دیگر شناور کوشا پیدا شد/سه جسد مفقود دیگر وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات تجسس و نجات دریایی استان بوشهر گفت: اجساد 2 سرنشین دیگر شناور کوشا پیدا شد.

اجساد 2 سرنشین دیگر شناور کوشا پیدا شد/سه جسد مفقود دیگر وجود دارد
محمد راستاد لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: جسد 2 سرنشین از مفقودشدگان شناور کوشا یک در حوالی سکوی نفتی بلال کشف و توسط شناور ناجی از آب بیرون کشیده شد.
وی در تشریح جزئیات این عملیات افزود: عصر چهارشنبه گزارشی از سوی یکی از قایق‌های حاضر در خلیج‌فارس به مرکز کنترل دریایی بندر عسلویه مخابره شد و از وجود 2 جسد در حوالی سکوی نفتی خبر دادند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خاطرنشان کرد: در پی این گزارش و برای اطمینان از این گزارش، یک فروند بالگرد به محل اعزام شد و بلافاصله پس از صحت گزارش دریافتی، عملیات برای بیرون آوردن اجساد از آب آغاز شد.
راستاد بیان داشت: شناور ناجی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موقعیت مذکور اعزام شد و اجساد از آب بیرون آورده شده و در ساحل عسلویه تحویل مقامات ذیربط شدند.
وی گفت: در حال حاضر و با احتساب 8 جسد کشف شده قبلی، تعداد 10 جسد از سرنشینان شناور کوشا 1 پیدا شده و عملیات برای پیدا کردن سه جسد باقی‌مانده ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، پنج‌شنبه هفته گذشته شناور کوشا 1 با 73 سرنشین در 15 مایلی بندر عسلویه غرق شد که تعداد 60 نفر از سرنشینان این شناور توسط گروه‌های امدادی، نجات یافتند و 13 سرنشین نیز جان باختند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول