اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری 41 همایش و سمینار در دانشگاه آزاد سنندج

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد سنندج گفت: در سال جاری 41 همایش و سمینار در سطح استانی و داخلی و چهار همایش ملی برگزار شده و یا در حال برگزار شدن است.

برگزاری 41 همایش و سمینار در دانشگاه آزاد سنندج
عادل فاطمی در حاشیه سومین همایش ملی عمران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در سال 90 معاونت پژوهش و فناوری 41 همایش و سمینار را در سطح استانی و داخلی و چهار همایش ملی را برگزار کرده و یا در حال برگزار شدن است همچنین در هشت همایش کشوری به عنوان حامی مشارکت داشته است.
وی افزود: در سومین همایش ملی عمران شهری سعی کرده‌ایم به لحاظ ملی بودن و از نظر کیفی در سطح بالایی باشد و حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور و وصول 183 مقاله به دبیرخانه همایش گواه این کیفیت است.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد سنندج گفت: در حال حاضر 140 طرح پژوهشی دردست اجرا داریم که بودجه‌ای در حدود 10 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است و به همین تعداد هم طرح پژوهشی خاتمه‌یافته از سنوات قبل را داریم.
به گفته فاطمی در حال حاضر سه مجله علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد واحد سنندج چاپ می‌شود که دو مورد آن جزو مجلات آی‌.اس.سی که نمایه بین‌المللی مربوط به جهان اسلام است و ضریب تاثیر دریافت کرده‌اند، به عبارتی مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در حوزه علوم تاثیرگذار بوده‌اند و ضریب نفوذ دارند.
وی با بیان اینکه دو مجله دیگر نیز در حال راه‌اندازی و اضافه شدن به سه مجله حال حاضر است، گفت: خوشبختانه امسال توانستیم مجوز مرکز رشد واحدهای فن‌آور را از وزارت علوم دریافت کنیم که این مرکز رشد با هدف حمایت از ایده‌های جدید و تبدیل شدن به محصول راه‌اندازی شده است.
به گفته فاطمی افرادی که ایده دارند اگر در قالب شرکتی بتوانند ایده‌هایشان را به ما معرفی کنند که شورا صلاحیت آن را تایید کند، می‌توانند در مرکز رشد ما مستقر شوند و از حمایت‌های مالی و علمی برخوردار شده و محصولاتشان را به بازار وارد کنند.
مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دومین مرکز رشد بعد از مرکز رشد دانشگاه کردستان در استان و در سیستم دانشگاه آزاد، اولین مرکز رشد دانشگاه‌های آزاد منطقه 11 است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول