اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

وقتی خبرنگار فارس بجای خبرنگار الجزیره در دمشق کتک می خورد/

خشم جوانان سوری از الجزیره منجر به ضرب و شتم خبرنگار فارس در دمشق شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز وقتی خبرنگار اعزامی فارس به دمشق از مراسم تقدیر جوانان سوری از سفیر ایران عکس می گرفت، این افراد به اشتباه وی را خبرنگار الجزیره فرض کرده و به ضرب و شتم وی پرداختند.

خشم جوانان سوری از الجزیره منجر به ضرب و شتم خبرنگار فارس در دمشق شد
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به دمشق، حوالی ساعت 17:45 دقیقه به وقت دمشق عده ای از جوانان سوری با در دست داشتن پرچم سوریه در مقابل سفارت ایران در خیابان "مزة" تجمع کردند تا از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از نظام سوریه تشکر کنند. 
 
در این تجمع جوانان سوری در حمایت از مواضع محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان شعار سر دادند و می گفتند که "درود بر احمدی نژاد، ملت با بشار اسد است، سلام بر سفیر ایران".

دکتر شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز به پاس قدردانی از این جوانان لحظاتی از سفارت خارج شد و به سلام جوانان سوری‌ پاسخ گفت که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در این لحظه خبرنگار فارس برای عکاسی از این مراسم به وسط خیابان و مقابل ساختمان سفارت رفت. هنوز لحظاتی از عکاسی نگذشته بود که در حین عکاسی توسط عده ای از جوانان مذکور به فرض اینکه وی خبرنگار شبکه الجزیره است، به کنار خیابان کشیده شد.

خشم جوانان سوری مهلت نداد تا صورت مسئله را پاک کنیم که خبرنگار شبکه الجزیره نیستیم و خشم آنها از دروغ پردازی های الجزیره و العربیه منجر به ضرب و شتم وی شد.

لحظاتی بعد از این ماجرا وی موفق شد آنها را قانع کند که خبرنگار الجزیره نیست و خبرنگار خبرگزاری فارس از ایران است که برای بیان واقعیات موجود در صحنه سوریه به این کشور آمده و برای اینکه بتواند دروغ های الجزیره را برملا کند و افکار عمومی را از آنچه در سوریه اتفاق می افتد، آگاه کند، مجدداً شعارهایی در حمایت از ایران سرداده شد و ماجرا با بوسیدن خبرنگار فارس و معذرت خواهی جوانان سوری به پایان رسید. 

با توجه به دروغ پردازی های شبکه های الجزیره و العربیه از حوادث سوریه، جوانان و مردم سوریه خشم زیادی نسبت به این دو شبکه دارند که توصیف کردنی نیست. 

انتهای پیام/ق 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول