اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ولایت انجام می‌شود؛

اعزام 308 مبلغ به مناطق مختلف کردستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از اعزام 308 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف کردستان خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته ولایت انجام می‌شود.

اعزام 308 مبلغ به مناطق مختلف کردستان
حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: از این تعداد 60 مبلغ اعزامی از قم و 248 مبلغ و مبلغه نیز بومی هستند که در مناطق مختلف شهری و روستایی استان فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد 115 مبلغه و 193 نفر مبلغ هستند، ادامه داد: مبلغان و مبلغات اعزامی از قم در شهرستان‌های کامیاران، بیجار، قروه و بانه به امر تبلیغ می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: از 60 مبلغ اعزامی سه نفر در کامیاران، 20 مبلغ در بیجار، 33 مبلغ در قروه و چهار مبلغ و مبلغه نیز در بانه فعالیت می‌کنند.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به مدت تبلیغ این مبلغان تصریح کرد: این امر از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه می‌یابد.
حجت‌الاسلام مصائبی بیان داشت: ترویج آموزه‌های دینی، ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی از جمله فعالیت مبلغان در ایام یاد شده که از 22 آبان آغاز و تا 25 آبانماه جاری ادامه دارد، است.
وی یادآور شد: در راستای فرا رسیدن ایام ولایت این اداره کل علاوه بر اعزام مبلغ اجرای 275 گفتمان دینی در سطح مدارس و مساجد، برگزاری 40 نشست تخصصی نحله‌های انحرافی و برگزاری 50 کارگاه آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار را در دست اقدام دارد.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان اعلام کرد: هیئت‌های مذهبی استان کردستان نیز در این ایام برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول