اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از 2 تن مواد افیونی در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری 9 نفر از اشرار مسلح و کشف 2 تن و 713 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک ماهه گذشته خبر داد.

کشف بیش از  2 تن مواد افیونی در سیستان‌و‌بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام‌نبی کوهکن اظهار کرد: ماموران مرزبانی این استان در راستای کنترل مرز و برخورد با متجاوزان و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، با کارهای گسترده اطلاعاتی و عملیاتی موفق به حذف اشرار مسلح و کشف مقادیر زیادی انواع مواد مخدر و سوخت قاچاق شدند.
وی افزود: مرزبانان این استان با کارهای گسترده اطلاعاتی و همیاری مرزنشینان ضمن به هلاکت رساندن هفت نفر از اشرار مسلح و دستگیری دو شرور، شش نفر قاچاقچی را به همراه پنج دستگاه وسیله نقلیه در حالی که قصد وارد کردن مواد مخدر به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند توقیف و موفق به کشف و ضبط 2 تن و 713 کیلو و 223 گرم انواع مواد مخدر شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرزبانان این استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد سوختی و با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی به چند دستگاه خودرو وانت تویوتا، موتور‌سیکلت و تعدادی از عابران پیاده که قصد ورود یا خروج سوخت قاچاق را داشتند، مشکوک و طی اقدامات غافلگیرانه خود ضمن توقیف 240 دستگاه خودرو و دستگیری 198 نفر قاچاقچی در این مدت، موفق به کشف 242 هزار و 85 لیتر انواع مواد سوختی قاچاق شدند.
وی تصریح کرد: ماموران مرزی طی این مدت 53 دستگاه وسایل نقلیه حامل را توقیف، 8 قبضه سلاح جنگی، 2 دستگاه تجهیزات مخابراتی، 12هزار و 500 پاکت سیگار، 7 هزار و 850 کیلوگرم برنج، 2 هزار و 903 متر پارچه، هزار و 433 راس احشام را کشف و ضبط کنند.
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری 20 قاچاقچی انسان در این مدت گفت: در راستای مقابله با متجاوزان مرزی و برخورد با هرگونه تردد‌های غیرمجاز، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند، 2 هزار و 324 نفر از اتباع بیگانه و عابران غیرمجاز که به صورت غیرقانونی قصد ورود به داخل کشور را داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
کوهکن خاطرنشان کرد: در همین ارتباط 18 دستگاه خودرو توقیف و 16 هزار و 114 نفر نیز از کشور طرد شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول