اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام والمسلیمن فرحزاد:

وهابیون بزرگ‌ترین دشمن اهل بیت هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: وهابیون بزرگ‌ترین دشمن اهل بیت(ع) و شیعیان هستند، آنها با اهل بیت(ع) و پیراونشان کینه دیرینه دارند.

وهابیون بزرگ‌ترین دشمن اهل بیت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد سه‌شنبه شب در جمع پر شور زائرین مسجد مقدس جمکران، با ذکر روایتی از حضرت امام جواد(ع) پیرامون توکل به خداوند متعال اظهار کرد: حضرت امام جواد(ع) امام نهم شیعیان شرط رسیدن انسان به قله‌های پیشرفت و کمال را تنها در توکل به حضرت باری تعالی ذکر فرموده‌اند.
وی با ذکر امتحانات الهی برای حضرت ابراهیم(ع)، داستان‌های مربوط به حضرت را بهترین داستان‌ها برای یادآوری توکل به خداوند متعال ذکر کرد و گفت: این پیامبر بزرگ الهی بارها جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت و بدون آنکه در هیچ امر الهی به سود و زیان مالی و جانی آن اندیشه‌ای کند، پیشگام بود و در تمام امتحانات الهی سربلند بیرون آمد.
فرحزاد تهمت بزرگ وهابیت به شیعه در خصوص توسل به حضرات معصومین(ع) را یکی از حماقت‌های این فرقه منحرف ذکر کرد و گفت: وهابیت بزرگ‌ترین دشمن اهل بیت(ع) و شیعیان هستند، آنها با اهل بیت(ع) و پیراونشان کینه دیرینه دارند و در هر فتنه‌ای اثری از آنها هویداست.
وی با اشاره به توطئه‌های وهابیت در مساله بیداری اسلامی، اظهار کرد: آنها در همه توطئه‌های منطقه نقش دارند و همواره در مقابل بیداری اسلامی در کشورهای منطقه طرفدار نظام حاکمان فاسد و دیکتاتور و نظام‌های غربی بوده‌اند.
استاد حوزه علمیه قم گفت: وهابیون خون شیعیان را به دلیل اینکه آنها محب اهل بیت(ع) هستند، مباح می‌دانند و ما را مشرک می‌خوانند در حالی که شیعه، تمام ائمه را واسطه فیض الهی می‌داند و حضرات به عنوان حجت خدا بر روی زمین، واسطه مغفرت و رحمت می‌داند.
وی با ذکر روایاتی از ائمه اطهار(ع) فال نیک و حسن نیت را از مهم‌ترین نکات اخلاقی ذکر کرد که اهل بیت(ع) برای بهبود امور شیعیان ذکر فرموده‌اند و افزود: مومنان همواره باید سعی کنند به آینده خوش امیدوار باشند، باید همواره به ظهور حضرت ولی عصر(عج) و اصلاح جهان امیدوار باشند و اتفاقات پیرامون خود را با دید مثبت محاسبه کنند، فال نیک به آینده خوش، سبب می‌شود که همان اتفاقات خوش در زندگی انسان پدیدار شود و بالعکس آن نیز صادق است.
فرحزاد اعمال صالح را موجب عنایت و توجه حضرت ولی عصر(عج) به شیعیان ذکر کرد و گفت: آیت‌الله سیدمحمدباقر مجتهدی سیستانی در مشهد به قصد ملاقات امام زمان(عج) نذر کرد که چهل جمعه در چهل مسجد زیارت عاشورا بخواند که در روزهای آخر به نقل مرحوم آیت‌الله العظمی اراکی(ره) حضرت را در خانه پیرزن مرحومه‌ای یافت که حضرت برای ملاقات وی بر بالای جنازه او حضور یافته است؛ در این هنگام حضرت به ایشان خطاب فرمودند که هر گاه همچون این زن عمل کردید ما به ملاقات شما می‌آییم، وقتی از خصال آن مرحومه پرسیدند، معلوم شد که آن زن نیکوکار در زمان کشف حجاب در زمان رضا خان، چند سال به دلیل اینکه نمی‌خواست به حجابش خدشه‌ای وارد شود از منزل خارج نشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول