اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تعرفه دولتی انجام می‌شود؛

انعقاد قرارداد با مراکز پزشکی خصوصی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی گلستان گفت: این مرکز برای کاهش هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان با دو مرکز پزشکی هسته‌ای خصوصی موجود استان، با تعرفه دولتی قرداد منعقد کرده است.

انعقاد قرارداد با مراکز پزشکی خصوصی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی به مناسبت سوم آبان ماه سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی عصر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان عقد قرارداد و خزید راهبردی (استراتژیک) است که در همین راستا این اداره کل با دو مرکز پزشکی هسته‌ای خصوصی موجود استان، با تعرفه دولتی قرداد منعقد کرده است.
وی تصریح کرد: همچنین با برخی آزمایشگاه‌های استان که بیمه‌شدگان زیادی به آن مراجعه می‌کردند، مشروط به کسر 10 درصد از فرانشیز، قرارداد منعقد کرده است و در تمام‌ موراد فوق، سقف ریالی موسسات مذکور حذف شده که بالطبع این امر منجر به چند‌ برابر شدن هزینه‌های اداره کل شده است.
مدیرکل بیمه خدمات درمانی گلستان افزود: متقاضیان این نوع بیمه درمان چنانچه چند روز پیش از آن که دفترچه درمانی دریافت کنند در یکی از بیمارستان‌های طرف قرارداد بستری شده باشند هزینه‌های آن چند روز که زیرپوشش بیمه نبوده‌اند نیز در تعهد این اداره کل قرار می‌گیرند و همچنین ‌متقاضیان از تخفیف 50 درصدی دولت در پرداخت حق سرانه بیمه بهره‌مند می‌شوند.
حسینی در زمینه تکریم و رضایت‌مندی بیمه‌شدگان گفت: در این راستا اقداماتی انجام شده است از جمله بیمه‌شدگان برای پرداخت هزینه چاپ دفاتر درمانی خود در صفوف طولانی بانک عامل این اداره معطل می‌شدند که طی ابلاغیه به ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل اعلام شد که این مبلغ را در محل اداره و یا نمایندگی از بیمه‌شدگان اخذ کند.
وی ادامه داد: همچنین بیمه‌شدگان برای تعویض دفترچه درمانی خود باید هر بار یک قطعه عکس جدید تهیه و ارائه می‌دادند که مقرر شد عکس بیمه‌شدگان در سیستم جامع بیمه‌گری و درآمد اسکن و نگهداری شده تا نیاز به تهیه عکس جدید و صرف هزینه توسط بیمه‌شدگان گرامی نباشد.
مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان گلستان گفت: همچنین در برای دسترسی آسان بیمه‌شدگان و کاهش تردد و جلوگیری از آلودگی هوا مقرر شد که بیمه‌شدگان از محل سکونت و یا محل کار خود از طریق سایت اینترنتی به آدرس: www.msio.org.ir و یا از طریق تلفن 09660 بتوانند دفاتر درمانی خود را تعویض کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول