اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان:

جلوی پیشرفت تکواندوکاران اصفهانی گرفته نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: با وجود مشکلات فراوان مالی از سهم قانونی هیئت تکواندو استان اصفهان در قراردادهای منعقده بین تکواندوکاران اصفهانی با باشگاه‌های مختلف ورزشی، چشم‌پوشی می‌کنیم.

جلوی پیشرفت تکواندوکاران اصفهانی گرفته نمی‌شود
زهرا رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تا این لحظه باشگاهی حاضر به حمایت از هیئت تکواندوی استان اصفهان نشده ولی با سیاست‌گذاری‌های خاص مطرح شده در هیئت تکواندوی استان اصفهان همواره سعی شده که بهترین فضای پیشرفت برای تکواندوکاران استان اصفهان مهیا شود.
وی در مورد دهمین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندوی صربستان و کسب مقام قهرمانی تیم تکواندوی قوامین در این مسابقات، تصریح کرد: این سری از رقابت‌ها در کلاس A جهانی برگزار شد.
نایب رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان با اشاره به اینکه در رقابت‌های تکواندوی صربستان، 34 کشور و یک هزار و 200 تکواندو کار حضور داشتند، اظهار داشت: این مسابقات در شهر بلگراد انجام شد.
وی ادامه‌ داد: در رقابت‌های تکواندوی صربستان، حسین کیانی تکواندو کار اصفهانی در وزن 47 کیلوگرم که وزن نخست این پیکارها بود، توانست مدال طلا را از آن خود کند.
رفیعی اضافه کرد: در رقابت‌های تکواندوی کشور صربستان، تیم قوامین با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و شش مدال برنز توانست به مقام قهرمانی این تورنمنت بین‌المللی دست یابد.
وی با اشاره به اینکه تیم تکواندوی صربستان در رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی این کشور توانست رتبه دوم را از آن خود کند، تاکید کرد: تکواندوکاران یونانی سکوی سوم رقابت‌های تکواندوی صربستان را به دست آوردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول