اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ امام زمان(عج) استان آذربایجان‌شرقی:

شهید شهبازیان به علمدار دشت کربلا اقتدا کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ امام زمان(عج) استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهید شهبازیان به علمدار دشت کربلا اقتدا کرد و ندای حق را لبیک گفت.

شهید شهبازیان به علمدار دشت کربلا اقتدا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا مطلق ظهر امروز در جمع بسیجیان و پاسداران شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهید محرم شهبازیان اظهار داشت: شهید شهبازیان از نیروهای خستگی‌ناپذیری بود که همواره با آرزوی شهادت در عملیات‌های محوله علیه گروهک پژاک حضور پیدا می‌کرد.
وی افزود: وی آخرین بار که می‌خواست شگرد تاکتیکی دشمن را در میادین مین به دست آورد در اثر انفجار چاشنی پنهان‌سازی شده در دل مین به علمدار کربلای عشق حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اقتدا کرد و با دست دل دامن سیدالشهدا را گرفت.
فرمانده تیپ امام زمان(عج) در ادامه با بیان اینکه جنگ حق علیه باطل تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: استکبار جهانی به خاطر شکست مفتضحانه‌ای که در مقابله با انقلاب اسلامی خورده است دست از دسیسه‌چینی علیه انقلاب اسلامی بر نخواهد داشت و تلاش می‌کند با توسل به ایادی مزدورش در منطقه در قالب جنگ نرم و سخت بتواند شکست‌هایش را جبران کند.
وی ادامه داد: به این دلیل است که بسیجیان و پاسداران ما هیچ زمان از کید و حیله دشمنان زخم خورده انقلاب غافل نیستند و هر لحظه آماده‌اند که در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی در رکاب فرمانده کل قوا به فیض شهادت نائل شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول