اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل خواستار شد؛

پرهیز شهرداران از ورود به بازی‌های سیاسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل گفت: شهرداران در اجرای برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرها از پرداختن به بازی‌های سیاسی پرهیز کنند.

پرهیز شهرداران از ورود به بازی‌های سیاسی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس قلی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشستی با فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خلخال اظهار داشت: توسعه و آبادانی شهرها به دست شهرداران سپرده شده و شهرداران در واقع در این زمینه امانت‌داران مردم هستند که باید با دل و جان این امانت را حفظ کرده و به تعالی برسانند.
وی با بیان اینکه نباید عمران شهری فدای برخی سیاست‌بازی‌های غلط شود، افزود: سرنوشت شهرها برای شهروندان بسیار مهم‌تر از هر تفکر دیگری است که باید به آن پرداخته شود.
مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل جدید، املاک و اراضی ملی اعم از پارک‌های جنگلی، فضاهای سبز و مراتع واقع شده در محدوده و حریم شهرها به شهرداری‌ها واگذار و شهرداری‌ها می‌توانند برای تملک این اراضی اقدام کنند.
قلی‌زاده با تاکید بر پرهیز از پرداختن به مسایل و کارهای سیاسی توسط شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان، تصریح کرد: همدلی و اتفاق نظر شهردار و اعضای شورای شهر با مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار موجب حل مشکلات و توسعه و عمرانی شهری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود جلب توجه سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش ایجاد امکانات رفاهی- تفریحی در تفرجگاه منحصربه فرد اندبیل، ازنا و خلخال، همچنین اصلاح ساختار بدنه و سازمان شهرداری را از جمله راهکارهای پیشنهادی خود در راستای خروج از سیاست فعلی شهرداری خلخال از مشکل مالی اعلام کرد.
مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل همچنین خواستار ارائه طرح‌های نو برای تولید ثروت و افزایش درآمد از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر خلخال شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول