اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اردبیل؛

دانشجویان از کارخانه کارتن سبز قائم بازدید کردند

خبرگزاری فارس: به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اردبیل جمعی از دانشجویان مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل از کارخانه کارتن سبز قائم اردبیل بازدید کردند.

دانشجویان از کارخانه کارتن سبز قائم بازدید کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که عصر امروز و به منظور گرامیداشت سال جهاد اقتصادی برگزار شد، دانشجویان دختر و پسر به صورت جداگانه از این کارخانه بزرگ و بخش‌های مختلف و مراحل تولید آن بازدید کردند که این کار با هدف آشنایی دانشجویان با طرح‌های اقتصادی و تولیدی انجام شد.
در این بازدید مدیرعامل کارخانه کارتن سبز قائم اردبیل گفت: این واحد تولیدی از سال 84 فعالیت خود را شروع کرده و همچنان نیز به فعالیت خود با ظرفیت تکمیلی ادامه می‌دهد.
یوسف احدی تصریح کرد: در فاز اول محصولات به صورت کارتن سه لایه تولید می‌شدند که هم اکنون این محصولات به صورت پنج لایه تولید می‌شود.
وی با اشاره به این‌که مواد اولیه مورد نیاز کارخانه از کشورهای خارجی تأمین می‌شود، خاطر نشان کرد: این کارخانه با مشارکت بانک صادرات ایران و با 120 میلیون تومان آورده و سرمایه در گردش با 26 نفر اشتغالزایی فعالیت خود را آغاز کرده است.
احدی ظرفیت این کارخانه را در دو شیفت کاری 90 هزار متر مربع اعلام کرد و اظهار داشت: 30 درصد محصولات تولیدی در داخل استان مصرف و مابقی به استان‌های مجاور صادر می‌شود.
این مسئول راه‌اندازی چنین مجموعه‌های صنعتی و تولیدی را مفید و مؤثر برای اشتغال توصیف کرد و افزود: اگر مسئولان استان به صنعت و تولید بها داده و اهمیت بدهند به یقین در یک برنامه پنج ساله می‌توان تمام مشکلات مربوط به بیکاری را برطرف کرد.
به گزارش فارس، مدیرعامل کارخانه کارتن سبز قائم اردبیل از دانشجویان به عنوان سرمایه‌های آینده نظام یاد کرد و ادامه داد: این سرمایه‌های ارزشمند می‌توانند بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های چرخه صنعتی و تولیدی استان و کشور را با تدبیر خود برطرف کنند.
در این بازدید دانشجویان سئوالات مورد نظر خود را در زمینه بخش‌های مختلف کارخانه از مدیران و کارشناسان مطرح کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول