اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر:

تصادف تراکتور با پیکان 6 کشته و مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت : در اثر برخورد سواری پیکان و یک دستگاه تراکتور دو نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

تصادف تراکتور با پیکان 6 کشته و مجروح برجای گذاشت
محمد صفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شبستر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به استناد گزارش کلانتری 14 خامنه مبنی بر وقوع یک تصادف جرحی در شهر شندآباد بلافاصله عوامل برای بررسی صحت وسقم موضوع به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران به محض رسیدن به محل مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودرو پیکان با یک دستگاه تراکتور تصادف که علت تصادف را بی‌احتیاطی از جانب راننده پیکان عدم توجه به جلو نقض ماده 180 آیین‌نامه هشت راهنمایی و رانندگی نسبت به تراکتور تیغه‌دار فاقد پلاک انتظامی تشخیص داده شده است‌.
صفایی گفت: هر دو وسیله نقلیه به پارکینگ دلالت وهمه مصدومان برای مداوا به بیمارستان شبستر منتقل که راننده خودرو به نام حاجی رضا محمدی و سرنشین یاسر فدایی فوت و بقیه مصدومان برای مداوا به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شدند.
وی از همه آحاد مردم خواست با بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری خود جان خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر در ادامه ایمنی را حفظ جان انسان‌ها دانست و تاکید کرد: در این ارتباط همه افراد جامعه و نهادها در ایمنی راه و جاده دخیل هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول