اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسنی:

عقب‌ماندگی روستاهای مازندران از آب سالم جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از جبران عقب ماندگی روستاهای مازندران از آب سالم در سال‌های اخیر خبر داد.

عقب‌ماندگی روستاهای مازندران از آب سالم جبران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، انوشیروان محسنی در مراسم کلنگ‌زنی  طرح آبرسانی روستای «عالیدره» نوشهر بیان داشت: روستاهای مازندران به دلیل عدم برخورداری از آب آشامیدنی سالم از عقب‌ماندگی تاریخی رنج می‌بردند، اما با توسعه و پیشرفت آبرسانی در سال‌های اخیر این عقب ماندگی‌ها به جبران شده است.
محسنی ابراز داشت: سرکشی و نظارت مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در شش ماه گذشته موجب شد آب شرب مردم این منطقه از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار شود.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل کلاردشت در ماه‌های اخیر گفت: پس از هر سیل بیماری‌های باکتریایی و اسهالی در منطقه سیل زده شیوع می‌یابد، اما با نظارت و اعمال مدیریت صحیح مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی هیچ‌گونه بیماری در این منطقه سیل‌زده پدیدار نشد.
محسنی حفر چاه عمیق در روستای 120 خانواری عالیدره نوشهر را در راستای توسعه آبرسانی در روستاهای نوشهر و چالوس خواند و اذعان داشت: با انجام مطالعات و پیگیری‌های لازم مجوز حفر چاه در سه نقطه اخذ شد که امروز کلنگ آن در یک نقطه به زمین خورد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول