اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون ازدواج آسان جوانان ورامین صورت گرفت؛

تقدیر از زوج‌های دارای مهریه پایین

خبرگزاری فارس: کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین با اهدای هدیه از زوج‌های جوان با مهریه پایین تقدیر کرد.

تقدیر از زوج‌های دارای مهریه پایین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز کانون ازدواج آسان جوانان ورامین به منظور تقدیر از زوج‌های با مهریه پایین طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئول شورای هماهنگی شهرستان ورامین و صالح گلشن مدیر کانون ازدواج آسان کل کشور از سه نو عروسی که مهریه آنها ۱۴ سکه بهار آزادی و کمتر از آن بود، تقدیر کرد.
پیش از این نوعروسان به نام‌های مهدیه کاشفی، محدثه طالبی انارکی و زهرا ناصری شیرازی پنج نوعروس دیگر نیز هدایایی به دلیل قرار دادن مهریه پایین از کانون ازدواج آسان جوانان ورامین دریافت کرده بودند.
مدیر کانون ازدواج آسان جوانان شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: مهریه سبک و پایین همواره مورد تاکید اسلام بوده و امروز مهریه‌های سنگین مانع بزرگی بر سر راه ازدواج جوانان شده است که امیدواریم با همت خانواده‌ها این مانع و سایر موانع برداشته شود.
رحمت‌اله فارسی، با اشاره به اینکه برگزاری کلیه مراسم جشن عقد و عروسی جوانان در این کانون با مبلغ 300 هزار تومان صورت می گیرد، اظهار داشت: این کانون آماده ارائه خدمات ویژه به تمام جوانان در شرف ازدواج است.
وی در تشریح امکانات و تجهیزاتی که از سوی این کانون برای ازدواج آسان مهیا می‌شود، گفت: تمام مراحل ثبت ازدواج رسمی و اجرای عقد محضری، تالار پذیرایی برای انجام مراسم جشن (در مناطق مختلف شهر و یا در منازل شخصی افراد)، کارت دعوت مراسم جشن در طرح های متنوع با انتخاب زوجین، لباس عروس در طرح ها و مدل های متنوع و با انتخاب زوجین، آرایش عروس در بهترین آرایشگاه های شهر با انتخاب عروس، تزئین و گل آرایی ماشین عروس با انتخاب زوجین، فیلمبرداری توسط آقا و بانو، پذیرایی با میوه فصل مجلسی و شیرینی مرغوب با انتخاب زوجین از مهم ترین خدمات کانون ازدواج آسان برای متقاضیان است.
فارسی با اعلام ویژگی‌های این کانون از ابتدا تا انتهای خدمات این کانون به زوجین متقاضی، هیچ‌گونه نام و نشان و یا تبلیغی از کانون مشاهده نمی‌شود.
وی ادامه داد: ارزان بودن طرح از کیفیت خدمات نمی‌کاهد و مراسم نیز به صورت دسته جمعی و یا گروهی برگزار می‌شود و کلیه مراسم جشن عقد و عروسی با کیفیت مطلوب و آبرومندانه برگزار می‌شود.
مدیر کانون ازدواج آسان جوانان ورامین تاکید کرد: این خدمات صرفا برای ترویج و آسان سازی سنت حسنه ازدواج و فراهم کردن تسهیلات برای جوانان عزیز است و علاوه بر اجرای مراسم جشن عقد و یا عروسی، اقدام به معرفی زوجین به ستاد تامین جهیزیه کانون برای دریافت کالاهای ضروری و اساسی جهیزیه با قیمت مناسب می‌شود.
وی با اشاره به سرویس‌دهی برای جشن ازدواج جوانان در شهر قرچک و حومه آن خاطرنشان کرد: با استقبال خانواده‌ها و جوانان قرچک و رضایت‌مندی زوج‌هایی که از این طریق روانه خانه بخت شده‌اند، اخیرا با ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود و با اثبات توانایی کانون در راستای پیشبرد این امر مهم، گسترش برنامه‌های کانون را در گرو حمایت‌های مسئولان شهر ورامین می‌داند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول