اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

انهدام باند بزرگ تولید و توزیع شیشه در خوزستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس مواد مخدر استان موفق شدند یکی از باندهای عمده ساخت ماده روانگردان شیشه با گستره فعالیت در خوزستان و استان‌های همجوار را منهدم کنند.

انهدام باند بزرگ تولید و توزیع شیشه در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدرضا اسحاقی اظهار داشت: طی چند ماه اخیر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان همراه با انجام کارهای اطلاعاتی پیچیده و فنی، همچنین با استفاده از آخرین دستاوردهای پلیسی در امور عملیاتی، این باند بزرگ را مورد رصد و شناسایی کامل قرار گرفت.
وی افزود: همکاران ما به برآورد حداکثر میزان موفقیت پرداخته و با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی طی جلسات متعدد، به منظور دستگیری سرکرده و سایر عوامل باند، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم به طور همزمان در هفت نقطه شهر اهواز اقدام به بازرسی از اماکن شناسایی شده کردند.
اسحاقی سپس به بیان آمار کشفیات پرداخت و عنوان کرد: طی این عملیات دو لابراتوار تولید شیشه، به همراه 8 کیلو و 53 گرم از این ماده روانگردان و مقادیری تجهیزات آزمایشگاهی مربوطه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه بیان کرد: ماموران همچنین موفق شدند از این باند مقادیری مواد پیش‌ساز تولید شیشه شامل حدود 4 کیلوگرم فسفر قرمز، 3کیلوگرم گوگرد، 235 گرم اسید نیل استیک، مقادیری اسید سولفوریک و پتاسیم پرمنگنات، به همراه 70 لیتر مایعات شیمیایی شامل روغن ساسافراز، استون، متانول، سدیم هیدروکساید و... را کشف نمایند.
وی در ادامه گفت: علاوه بر این مواد، 36 گرم تریاک، 34 گرم سوخته تریاک و2 گرم حشیش نیز همراه با مقادیر قابل توجهی وجه نقد، 6 دستگاه خودروی سبک مدل بالا و یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی 250سی سی، که در قاچاق مواد تولید شده مورد استفاده قرار می گرفتند کشف و ضبط  شد.
اسحاقی با اشاره به جدیت پلیس در مبارزه با مواد روانگردان صنعتی در سه مرحله تولید، توزیع و مصرف، خاطر نشان کرد: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر، که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ح30
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول