اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب کشور اعلام کرد:

شناسایی ۱۰ منطقه برای بازدید راهیان نور / پاسخ دندان‌شکن کرمانشاهیان به دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب کشور گفت: تا اکنون تقریباً ۱۰ منطقه مانند قروایز، تپه‌کرجی‌ها، میمک، ارتفاعات گیسکه در غرب کشور برای بازدید کاروان‌های راهیان نور شناسایی شده است.

شناسایی ۱۰ منطقه برای بازدید راهیان نور / پاسخ دندان‌شکن کرمانشاهیان به دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رحیم آقایی‌پور در همایش افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور در جمع خبرنگاران افزود: از اوایل سال ۹۰ برای احیای نقاط عملیاتی غرب کشور که به فراموشی سپرده شده بودند، کار و تلاش می‌کنیم.
وی ادامه داد: سنگرهایی که رزمندگان دوران دفاع مقدس در آنها بوده‌اند و میادین مین را به صورتی که در دوران جنگ بوده بازسازی کرده‌ایم.
فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور غرب کشور اضافه کرد: تا اکنون تقریباً ۱۰ منطقه مانند غراویز، تپه‌کرجی‌ها، میمک، ارتفاعات گیسکه در غرب کشور برای بازدید کاروان‌های راهیان نور شناسایی شده است.
وی افزود: ۷۰ هزار نفر تا پایان سال ۹۰ از مناطق عملیاتی غرب کشور دیدن خواهند کرد.
مجتبی اعلایی نیز در همایش افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور گفت: فرهنگ پایداری یک فرهنگ مهم و غنی است اگر رزمنده نداشته باشیم فاسد می‌شویم.
استاندار ایلام ادامه داد: نخست برای احیای فرهنگ پایداری باید به نقش رهبری اشاره کرد امتی که در جنگ و مبارزه رهبر نداشته باشند همواره در معرض شکست هستند.
وی افزود: نقش رهبری و ولایت‌پذیری در فرهنگ پایداری نقشی کلیدی است و باید همواره وحدت و یکپارچگی بین امت حفظ شود تا به پایداری برسیم.
استاندار ایلام در پایان گفت: حضور پرشور مردم استان کرمانشاه در استقبال از مقام معظم رهبری پاسخی دندان‌شکن به دشمنان ایران و فتنه‌گران سال ۸۸ بود و ثابت کردند که مردم هنوز عاشق رهبری و ولایت هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول